حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G11 با تراشه Unisoc T606 و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

یک گوشی اقتصادی دیگر از HMD و خیلی بی سروصدا رونمایی شده است. نوکیا G11 با تراشه Unisoc T606 و دوربین سه گانه بازیکن جدید این شرکت برای بازار اقتصادی است. گوشی اقتصادی ۱۵۹ یورویی که با اندروید ۱۱ ارایه می شود اما وعده ۲ به روزرسانی اساسی اندروید را دارد.

نوکیا G11

نوکیا جی 11 بدون اطلاعیه رسمی، فقط در وب سایت شرکت ظاهر شده است. این گوشی عمر باتری طولانی و ۲ به روز رسانی اصلی سیستم عامل را نوید می دهد.

نوکیا جی 11 در بخش سخت افزار بیشتر با نوکیا جی 21 شباهت دارد، اما با دوربین اصلی کمی ساده تر بوده و با بدنه سبک تر عرضه می شود.

نوکیا G11

نوکیا G11

نوکیا G11 چیپست Unisoc T606 را حفظ می کند اما با کاهش حافظه رم و حافظه داخلی به 3 و 32 گیگابایت ارایه می شود. این گوشی دارای یک ورودی کارت حافظه micro SD تا حجم 512 گیگابایت است. سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و ۲ دوربین 2 مگاپیکسلی برای عمق سنجی و عکاسی ماکرو است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روی یک بریدگی قطره‌ طور نصب شده است.

نوکیا G11 دارای یک پنل LCD در اندازه 6.5 اینچی با وضوح HD+، رفرش ریت 90 هرتز و تاچ سمپل ریت 180 بوده که برای رده قیمتی خود خیلی بد نیست.

ویژگی برجسته نوکیا جی ۱۱ باتری 5050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است که گفته می شود تا سه روز شارژ می شود. متأسفانه، آداپتور موجود در جعبه 10 وات است، بنابراین اگر می‌خواهید از حداکثر سرعت شارژ استفاده کنید، باید آداپتور ۱۹ وات را خودتان تامین کنید.

نوکیا جی 11 با وعده سه سال به روز رسانی امنیتی و دو سال به روز رسانی اندروید ارایه می شود. متاسفانه این گوشی با اندروید 11 عرضه می‌شود، بنابراین فقط تا اندروید ۱۳ آپدیت خواهد شد.

قیمت این گوشی در اروپا 159 یورو است و می توانید یکی از دو رنگ آبی یخی یا خاکستری زغالی را انتخاب کنید. نظر شما درباره نوکیا G11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)