حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۱ برای کاربران ایرانی نوکیا ۸.۳ منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

امروز به روزرسانی اندورید ۱۱ برای دارندگان گوشی نوکیا ۸.۳ در چندین کشور از جمله ایران منتشر شد. شرکت نوکیا که قول این به روزرسانی را در اواخر سال ۲۰۲۰ به کاربران این مدل داده بود، بالاخره امروز آپدیت اندروید ۱۱ را برای کاربران برخی از کشورها منتشر کرد.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی نوکیا ۸.۳ منتشر شد

HMD گلوبال امروز اندروید ۱۱ را برای گوشی نوکیا ۸.۳ منتشر کرد. طبق برنامه زمانی رسمی این شرکت ، این گوشی قرار بود به روزرسانی اندروید ۱۱ را در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی دریافت کند، اما اکنون – یک ماه بعد – این شرکت به قول خود عمل می کند.

همان طور که رسما در پستی در انجمن نوکیا اعلام شد ، به روزرسانی اندروید ۱۱ برای نوکیا ۸.۳ در دو دسته ارائه می شود. موج اول امروز با شروع بروزرسانی که به صاحبان این مدل در اروپا ، ایالات متحده ، انگلیس و چندین کشور خاورمیانه از جمله ایران ارسال شده است، شروع می شود.

یک عکس به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر توییتر @ jack_lo0 نشان می دهد که این به روزرسانی نسخه نرم افزار V2.180 را به همراه دارد و وصله های امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ را شامل می شود.

نوکیا ۸.۳

نوکیا ۸.۳

این آپدیت شامل تمامی ویژگی ها و قابلیت های اندروید ۱۱ است و تمامی برنامه های پیش فرض و سرویس های گوگل را نیز بروزرسانی می کند.

از کشورهایی که امروز این آپدیت را دریافت کرده اند می توان به کشورهایی مانند ایران، آمریکا، بلژیک، فنلاند، مصر، فرانسه، کویت، پاکستان، ویتنام، امارات، هنگ کنگ و… اشاره کرد.

این به روزرسانی نهایتا تا یک هفته آینده در تمامی کشورهای جهان برای این مدل دردسترس خواهد بود. شما این به روزرسانی را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه عجب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی