حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در WWDC 2023 چند مدل مک هم رونمایی خواهد کرد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

آنطور که پیداست احتمالا WWDC 2023 یکی از آن مراسم‌های به یادماندنی خواهد بود. طبق گزارش جدید باید گفت که این شرکت در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود چند مدل مک هم رونمایی خواهد کرد.

چند مدل جدید مک در WWDC 2023 معرفی خواهد شد

به گفته مارک گورمن، خبرنگار ارشد بلومبرگ در زمینه اخبار اپل، در این رویداد ما شاهد هدست AR/VR و همچنین نسخه جدید سیستم‌عامل‌های این شرکت برای گوشی های هوشمند، تبلت،ها، کامپیوتر و ساعت‌های هوشمند خواهیم بود.

وی همچنین افزود که احتمالا “چند مک جدید” وجود در این رویداد حضور خواهند داشت. این یعنی به جز مک بوک ایر 15 اینچی با چیپست M2 باید منتظر مک‌های دیگر هم باشیم.

همانطور که در تصویر بالا از توییت وی می‌بینید، او گفت:

من هفته آینده انتظار سه محور اصلی را دارم: 1) چندین مک جدید 2) هدست واقعیت ترکیبی 3) سیستم عامل جدید. با تمام سخت افزار و نرم افزار جدید، من انتظار دارم که سخنرانی اصلی یکی از طولانی ترین سخنرانی های اپل باشد و به راحتی بیش از دو ساعت باشد.

پیش از این گورمن گفته بود که که مک‌های جدید مجهز به تراشه اپل M3 اواخر امسال معرفی خواهند شد. پس این دستگاه‌ها از مجموعه احتمالات ما خارج می‌شوند.

مک بوک ایر جدید دارای تراشه M2 و مک پرو جدید با تراشه M2 Ultra می‌توانند از گزینه‌های محتمل رونمایی در WWDC 2023 باشند. در حالی که نسخه جدید iMac بعید است، اما می‌توانیم یک مک استودیو جدید با تراشه M2 را نیز احتمال بدهیم.

فکر می‌کنید در کنفرانس WWDC 2023 چه مواردی بیشتر از همه برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)