حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوار کناری جدید مرورگر گوگل کروم کنترل‌های بیشتری را ارائه می‌کند

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

رقابت بین مرورگرهای وب همواره جالب بوده و این روزها حتی جالب‌تر هم شده است. گوگل کروم بیشترین کاربر را در بین رقبای خود دارد اما رقبای آن تسلیم نشده‌اند. در این رقابت هیچ‌کدام از مبارزان استراحت نمی‌کنند و گوگل هم سعی می‌کند از رقبای خود عقب نماند. در همین جهت یک نوار کناری جدید مرورگر گوگل کروم ارائه خواهد شدکه کنترل‌های بیشتری را ارائه می‌کند.

نوار کناری گوگل کروم

مایکروسافت اج و اپرا ویژگی‌های جذابی را برای جذب کاربران بیشتر اضافه می کنند. مایکروسافت Edge به ویژه بر روی هوش مصنوعی متمرکز بوده و معتقد است به آن برتری خوبی نسبت به کروم می‌دهد.

در مقابل گوگل نوار کناری جدیدی را برای کروم معرفی کرده است که به کاربران اجازه می دهد ظاهر مرورگر خود را شخصی سازی کنند. نوار کناری جدید شامل گزینه‌های مختلفی از جمله امکان تغییر تصویر پس زمینه، تم و رنگ است. برای دسترسی به نوار کناری جدید، یک تب جدید در کروم باز کنید و روی نماد «سفارشی کردن کروم» یا “Customize Chrome” در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.

نوار کناری در سمت راست صفحه باز می شود. اولین گزینه در نوار کناری گوگل کروم تصویر پس‌زمینه است. شما می‌توانید از بین تصاویر مختلف از جمله مناظر، دریای و هنر انتزاعی یکی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از گالری تصاویر خود، نمونه‌ای را آپلود کنید.

گزینه بعدی تم گرافیکی است. گوگل کروم تم‌های مختلفی از جمله Chrome Classic، Chrome Colors و Landscapes ارائه می دهد. شما همچنین می توانید تم خود را بسازید.

گزینه نهایی “رنگ‌ها” هستند. شما می توانید از بین رنگ های مختلف از جمله آبی، قرمز، سبز و نارنجی انتخاب کنید. شما همچنین می توانید طرح رنگ خود را ایجاد کنید. هنگامی که تغییرات خود را انجام دادید، روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید. تغییرات شما بلافاصله اعمال خواهد شد.

نوار کناری جدید کروم راهی عالی برای سفارشی کردن ظاهر و احساس مرورگر شما است. با ویرایش گزینه‌های مختلف، می‌توانید ظاهری برای کروم خود ایجاد کنید که سبک شخصی شما را منعکس کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید قابلیت جذابی است؟ به نظر من شخصی‌سازی همواره مفید است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)