حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازکردن قفل Incognito Tab کروم با حسگراثرانگشت ممکن شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مرورگر

تب ناشناس یا Incognito Tab یک ویژگی مهم و پرکاربرد برای مرور محتوایی است که نمی‌خواهید در سابقه وب‌گردی شما ثبت شود. همچنین از ردیابی تاریخچه جستجو و وبگردی ما توسط دیگران جلوگیری می کند. اگر از این حالت زیاد استفاده می‌کنید خبر خوبی برای شما داریم. بازکردن قفل Incognito Tab کروم با حسگراثرانگشت ممکن شده است.

قفل Incognito Tab کروم با حسگراثرانگشت

به تازگی مرورگر اینترنت گوگل کروم پشتیبانی از قفل اثر انگشت را در تب ناشناس اضافه کرده است. این قابلیت جدید حریم خصوصی بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. عملکرد آن به این شکل است هنگام جستجو از طریق تب ناشناس، اگر گوشی خود را قفل کرده یا به برنامه دیگری سوئیچ کنید، برای باز کردن مجدد تب گوگل کروم به شناسایی با اثر انگشت نیاز خواهد بود.

گوگل امروز اعلام کرد که گزینه ای را برای قفل با اثر انگشت در جهت دسترسی به Incognito Tab در کروم برای اندروید ارائه می کند، ویژگی که اولین بار در سال گذشته در حال توسعه بود.

این قابلیت برای اولین بار در اوایل سال 2021 برای کروم iOS معرفی شد، نیاز دارد که پس از راه اندازی مجدد مرورگر اندروید، با استفاده از اثر انگشت خود، قفل حالت ناشناس را باز کنید.

طبیعتا این ویژگی اختیاری است و می‌توانید با رفتن به تنظیمات Chrome > حریم خصوصی و امنیت آن را روشن کنید. البته شما به جز حسگر اثرانگشت می‌توانید از رمز عددی خود نیز برای این کار استفاده نمایید.

گوگل امروز اعلام کرد که این ویژگی «اکنون برای کاربران اندروید عرضه می‌شود» و درصد زیادی از کاربران می توانند در روزهای آینده به این به روز رسانی دسترسی داشته باشند.

نظر شما چیست؟ به نظر می‌تواند برای وبگردی کمی امن‌تر گزنیه خوبی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)