حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در اروپا گران‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ است

نوشته

9 ماه قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

کمی بیشتر از یک ماه گذشته بود که پرچمدار ۲۰۲۳ شیائومی به نام Xiaomi 13 Ultra رسما معرفی شد. قیمت این دستگاه در بازار چین بسیار رقابتی بود. با این حال باید بدانید که قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در اروپا گران‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ است.

قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در اروپا

شیائومی 13 اولترا به زودی به بازار اروپا خواهد رسید. این برند تصمیم دارد تا قیمت 1499 یورویی را برای آن اعلام کند. اگرچه هنوز قیمت به طور رسمی اعلام نشده، توسط چندین منبع تایید شده است.

اما این قیمت حدودا ۱۵۰۰ یورویی را برای چه می‌پردازید؟ برای یک Xiaomi 13 Ultra مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی رنگ مشکی یا سبز که درون جعبه خود یک شارژر ۹۰ واتی و یک قاب شفاف دارد.

این قیمت حدودا ۱۰۰ یورو بیشتر از Galaxy S23 Ultra با همین میزان حافظه رم و حافظه داخلی است. البته نماینده سامسونگ درون جعبه به شما شارژر یا قاب نمی‌دهد.

برای یادآوری بد نیست که قیمت Xiaomi 13 Ultra در چین را مرور کنیم:

  1. 12 گیگابایت + 256 گیگابایت – 5999 یوان – 872 دلار آمریکا
  2. 16 گیگابایت + 512 گیگابایت – 6499 یوان – 945 دلار آمریکا
  3. 16 گیگابایت + 1 ترابایت – 7299 یوان – 1061 دلار آمریکا

همانطور که می‌بینید قیمت مدل پایه شیائومی ۱۳ اولترا در چین ۵۹۹۹ یوان یا معادل ۷۹۳ یورو (۸۷۲ دلار) است. در حالی که قیمت بازار اروپا این دستگاه ۱۵۰۰ یورو اعلام می‌شود!

از نظر مشخصاتی باید گفت که Xiaomi 13 Ultra یک دستگاه کاملا قابل ستایش است. این دستگاه دارای تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2، نمایشگر AMOLED با رزلوشن +QHD در اندازه 6.73 اینچی و رفرش‌ریت 120 هرتز است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که تنها ۴۰ دقیقه زمان برای شارژ کامل از ۰ تا ۱۰۰ نیاز دارد. در نهایت طراحی پریمیوم فلزی و چرمی هم ارائه می‌کند.

شیائومی ۱۳ اولترا به یک دوربین چهارگانه مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد از چهار لنز با محدوده فاصله کانونی گسترده استفاده کنید. این دستگاه طیف گسترده‌ای از تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهد، فاصله کانونی آن از 12 میلی‌متر تا 240 میلی‌متر (شامل زوم دیجیتال 2 برابری اعمال‌شده بر لنز تله‌فوتو پریسکوپی 120 میلی‌متری) متغیر است.

نظر شما چیست؟ این قیمت Xiaomi 13 Ultra برای بازار جهانی مناسب است؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mydroid

اما این قیمت حدودا ۱۵۰۰ یورویی را برای چه می‌پردازید؟
برای ساپورت نرم افزارافزاری شخمی شاومی لابد؟ یک موقعی واقعا ارزش داشت، دوربین فوق العاده بود قیمت عالی بود اما حالا نه اون دوربین مونده نه اون قیمت. ساپورت و آپدیت درست و حسابی هم نداره الحمدلله، دیگه باید به چی دلخوش بود؟

Mahdi

هیچکدوم از برندها عاشق چشم و ابروی مصرف کننده ها نیستن ، شیائومی هم به جمع جیب‌بر ها پیوست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)