حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Civi 3 با دوربین سلفی دوگانه اولین گوشی این شرکت با ضبط ویدیو 4K سلفی خواهد بود

نوشته

10 ماه قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

دیروز، کمپانی شیائومی با تأیید تاریخ معرفی جدیدترین گوشی هوشمند رده‌بالای خود با نام Xiaomi Civi 3، رسماً طراحی پشتی این دستگاه را نیز به‌نمایش گذاشت. امروز، این شرکت با انتشار چندین تیزر جدید، جزئیات جدیدی از Civi 3 را فاش کرده است؛ ازجمله اینکه این دستگاه اولین گوشی هوشمند شیائومی با توانایی ضبط ویدیو 4K ازطریق دوربین سلفی دوگانه خود است.

دوربین سلفی دوگانه شیائومی Civi 3

شیائومی تأیید کرده است که Civi 3 از یک پنل OLED با لبه‌های خمیده و سوراخ نمایشگر کپسولی بهره می‌برد. درحالی‌که این شرکت هنوز اندازه نمایشگر را تأیید نکرده است، به‌نظر می‌رسد که ممکن است پنل 6.55 اینچی +OLED FHD با رفرش‌ریت 120 هرتز را که سال گذشته در شیائومی Civi 2 استفاده شده بود، به ارث برده باشد.

شیائومی همچنین تأیید کرده است که Civi 3 دارای دوربین سلفی دوگانه با سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و زاویه‌دید 78 درجه خواهد بود. این دوربین با یک سنسور 32 مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌دید 100 درجه همراه خواهد شد. لبه بالایی دستگاه مشابه نسل گذشته خود دارای فلاش دوگانه LED با 5 نوع افکت نوری، از گرم تا سرد، برای ثبت سلفی‌های روشن‌تر در شرایط نوری ضعیف است.

دوربین سلفی دوگانه شیائومی Civi 3

دوربین سلفی دوگانه شیائومی Civi 3

این شرکت همچنین فاش کرده که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX800 با پشتیبانی از OIS را برای لنز اصلی دوربین پشتی Civi 3 درنظر گرفته است. بااین‌حال، هنوز جزئیات دو لنز دیگر دوربین‌های پشتی مشخص نشده است.

چیپست Dimensity 8200 Ultra قدرت Xiaomi Civi 3 را تأمین خواهد کرد. گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که این دستگاه به 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و همچنین باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی مجهز خواهد شد.

یکی از جذابیت‌های اصلی Civi 3 طراحی دو رنگ آن است. این دستگاه در چهار رنگ بنفش رز، سبز نعنایی، خاکستری نارگیلی و طلایی ماجراجویی عرضه خواهد شد. در بازار چین، Civi 3 با دیگر گوشی‌های بهره‌مند از Dimensity 8200 مانند OPPO Reno 10 Pro و Vivo S17 Pro رقابت خواهد کرد.

نظر شما درباره گوشی شیائومی Civi 3 و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

طراحی پشتش خوشگله

BeFair

شیائومی هم از اون برندهایی محسوب میشه که اصلا خجالت نمیکشه توی گوشی اقتصادی کپی کنه

Mahdi

سلفی ۱۳ اولترا که افتضاح بود ، اگه یه سلفی در حد اس۲۳ الترا داشت خوب میشد

.Yakuza

شیامویی دیگه توان رقابت نداره..نه ایده و سیستم درست .تنها را هم این حداقل چند تا گوشی با سیستم اندروید نزدیک خام عرضه کنه راهی که بعضی برندهای چینی رفتن ..دوربین سلفی که همیشه شیامویی ضعیف بوده .. صفحه نمایش های میان رده که دو نمونه عرضه می‌کنه.الان همه که بیشتر صفحه نمایش های ساخت TCL هست.پردازنده هم که دیگه مثل سابق اسنپدراگون نیستن و از مدیاتک هم استفاده می‌کنه ..IP67 هم ندارن ..و شروع به استفاده از پلاستیک کرده و فرم هم پلاستیک در بعضی گوشی ها .تو میان رده فقط دوتا آپدیت اندروید میده.تو میان رده دوربین ها ضعیفتر از رقبا و جدیدا هم از اسپیکر تکی برای گوشی ها استفاده می‌کنه مثل mi13lite با 22 م قیمت و miui12.یا قیمت 25م برای redmi note12 pro plus که با پردازنده مدیاتک 1080 ..دیگه گوشی ارزون تولید نمیکنه.تو نرم افزار که نمی‌توانست رقابت کنه مثل همین miui14 که مصرف باتری بالا رفته و گوشی گرم میشه..عنوان بدترین گوشی ساز جهان ..درکنار افت فروش و از دست دادن بازارها..برای بازار جهانی باید تغییر بده نگرش بده چون miui با تمام جذابیتی که داره در حال پسرفت هست..دست از کپی کاری از اپل اگه برداره می‌تونه موفق تر باشه..مهمترین بخش گوشی نرم افزار هست بعد نمایشگر و پردازنده و باتری…تو ایران هم اگه بقیه برندها مثل آپو و ویو یا ریلمی درست وارد بشه چیزی از شیامویی باقی نمی مونه ..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی