حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی سیوی ۳ با تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا در Geekbench مشاهده شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

گوشی های سری Civi شیائومی برای ثبت عکس های سلفی عالی طراحی شده اند. این تلفن های هوشمند برای رسیدن به این هدف از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برند. انتظار می‌رود شیائومی در ۳۰ ام می (۹ خرداد ماه) از عضو جدید این سری رونمایی کند. تأیید شده است که شیائومی سیوی ۳ از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا برخوردار خواهد بود. هم اکنون، این تلفن هوشمند، در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است.

شیائومی سیوی ۳ از ۱۲ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود

شیائومی سیوی ۳ با شماره مدل 23046PNC9C در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است. لیست بنچمارک مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده شیائومی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا برخوردار خواهد بود. البته به کار گیری این تراشه، چند روز پیش تأیید شده بود. Civi 3 که در Geekbench ظاهر شده، از ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید استفاده خواهد کرد.

شیائومی Civi 3 در گیک بنچ

شیائومی Civi 3 در بخش تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۱۱۴۸، و در بخش تست چند هسته ای نیز موفق به ثبت امتیاز ۳۳۵۶ شده است. این امتیازات کمی بهتر از OnePlus 10R و Realme GT Neo 3 هستند. Xiaomi Civi 3 از دوربین سلفی دوگانه بهره خواهد برد. دوربین سلفی اصلی این گوشی هوشمند رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز از همین وضوح برخوردار است. این دوربین دوم برای عکاسی اولترا واید به کار خواهد آمد. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با لبه های خمیده مجهز می‌شود‌. ادعا شده که نمایشگر به کار گرفته در این دستگاه، مشابه نسل قبل خواهد بود‌.

وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که شیائومی سیوی ۳ به یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. چندی پیش نیز این گوشی هوشمند آینده شیائومی در میان داده های TENAA ظاهر شده بود. این تأییدیه نشان داد که تلفن هوشمند مورد بحث، با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد.

شیائومی Civi 3 با تراشه Dimensity 8200 Ultra معرفی خواهد شد؛ همکاری با دیزنی برای ارائه نسخه خاص

نظر شما درباره Xiaomi Civi 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی