حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ فاش شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، رندر، سامسونگ، شایعات

شایعه شده است که سامسونگ در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ماه) رویدادی را برگزار کرده و در آن از تلفن های هوشمند تاشو جدید خود رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم که در کنار این گوشی های نوآورانه تاشو، تبلت های پرچمدار آینده سامسونگ نیز معرفی شوند. تبلت های آینده این کمپانی، سری Tab S9 نام داشته و جانشین سری Galaxy Tab S8 خواهند شد. هم اکنون رندر های گلکسی تب اس ۹ اولترا به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

رندر های گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ جزئیات طراحی این تبلت را فاش می‌کنند

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Evan Blass، باا انتشار پستی در توییتر، رندر های گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. در لبه پایینی فریم این تبلت، خروجی های اسپیکر و درگاه USB type-C دیده می‌شود. سمت راست فریم کلید های تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده؛ و در سمت چپ فریم این دستگاه نیز پین های رابط Pogo دیده می‌شود. به کمک این رابط می‌توانید به راحتی، صفحه کلیدی را به Galaxy Tab S9 Ultra متصل کنید. این تبلت دارای طراحی یکپارچه فلزی براق است. در قسمت پشتی این دستگاه، لوگو برند سامسونگ به همراه دوربین دوگانه و فلاش LED خودنمایی می‌کند. این تبلت دارای یک ناچ بوده و نمایشگر آن، حاشیه های نسبتاً ضخیمی دارد.

رندر Galaxy Tab S9 Ultra

Galaxy Tab S9 Ultra

گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی WQXGA+ خواهد بود. این دستگاه ضخامت بسیار کم ۵.۵ میلی متری و وزن ۷۳۷ گرمی دارد. یک باتری بسیار پرظرفیت ۱۱,۲۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این باتری به وسیله آداپتور ۴۵ واتی شارژ خواهد شد. البته لازم به ذکر است که احتمالا آداپتور این تبلت به همراه آن، در جعبه قرار نخواهد گرفت! تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (با حداکثر فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز)، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را بر عهده خواهد داشت. این همان تراشه ای است که در سری Galaxy S23 به کار گرفته شده. گران قیمت ترین نسخه تب اس ۹ اولترا سامسونگ دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X خواهد بود.

رندر Galaxy Tab S9 Ultra

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار داریم که این تبلت پرچمدار آینده سامسونگ از استاندارد IP68 برخوردار باشد. این گواهینامه نشان می‌دهد که Galaxy Tab S9 Ultra می‌تواند در عمق ۱.۵ متری، به مدت سی دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 11200mAh در بدنه‌ای باریک

نظر شما درباره این تبلت آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی