حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 11200mAh در بدنه‌ای باریک

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد با معرفی تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا، آخرین پیشرفت‌های خود را در یک تبلت پرچمدار بکار بگیرد. به‌تازگی، افشاگر Ice Universe مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra را فاش کرده است که از بهره‌مندی این تبلت غول‌پیکر به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی، نمایشگر 14.6 اینچی، باتری 11200 میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ای به ضخامت 5.5 میلی‌متر اشاره دارد.

مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra

با شروع از ابعاد، Ice Universe با انتشار توییتی اعلام کرد که گلکسی تب اس 9 اولترا ابعادی معادل 326.4×208.6×5.5 میلی‌متر داشته و از این نظر هیچ تغییری در مقایسه با گلکسی تب اس 8 اولترا نخواهد داشت. همچنین گفته می‌شود نمایشگر این دستگاه یک پنل 14.6 اینچی با وضوح 2960 در 1848 خواهد بود.

در مقایسه با گلکسی تب اس 8 اولترا، به‌نظر می‌رسد هیچ تفاوتی در اینجا نیز وجود ندارد و این نشان می‌دهد که جدای از افزایش روشنایی، کارایی انرژی و سایر ویژگی‌ها، سامسونگ ممکن است از همان پنل نسل قبلی برای گلکسی تب اس 9 اولترا استفاده کند. اگر این مورد درست باشد، یک تفکر هوشمندانه است، چراکه به غول کره‌ای کمک می‌کند تا از هرگونه افزایش هزینه غیرضروری جلوگیری کند. همچنین، Galaxy Tab S8 Ultra درحال‌حاضر یکی از بهترین نمایشگرهای تبلت‌ها را داراست.

باتری 11200 میلی‌آمپرساعتی نیز در هر دو نسل تبلت یکسان است، اگرچه شایعه قبلی اشاره کرده بود که گلکسی تب اس 9 اولترا دارای باتری کوچکتری خواهد بود. صرف‌نظر از این، دریافت این ارتقا برای مشتریان آینده سودمند خواهد بود، به‌خصوص که شایعه شده است که این مدل با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بسیار کارآمد عرضه می‌شود که به‌معنای بهره‌وری فوق‌العاده مصرف انرژی و درنتیجه عمر باتری طولانی‌تر آن است.

مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra

مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra

آخرین مورد، گفته می‌شود تبلت آینده سامسونگ از 16 گیگابایت رم LPDDR5X پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، بعید است که سامسونگ یک گزینه رم 16 گیگابایتی برای گلکسی تب اس 9 اولترا در نسخه استاندارد ارائه دهد و مشتریان باید برای دریافت این مقدار حافظه، قیمت‌های بالاتری را هزینه کنند.

با فرض صحت این مشخصات، سامسونگ عملاً از همان مشخصات ابعادی گلکسی تب اس 9 اولترا استفاده خواهد کرد تا کمی در هزینه صرفه‌جویی کند. این یک استراتژی متدوال است و مصرف‌کنندگانی که این دستگاه را انتخاب می‌کنند، احتمالاً از ارتقاء چیپست و حافظه استقبال خواهند کرد.

نظر شما درباره مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی