حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت ایسوس ROG Phone 7 Ultimate را ببینید: پیشرفت نسبت‌به نسل قبل

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، مقاومت

جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار گیمینگ ایسوس، ROG Phone 7 Ultimate، با پیشرفته‌ترین ویژگی مخصوص بازی خود شامل پورتال خنک‌کننده داخلی AeroActive عرضه شده است. اگرچه این سری از گوشی‌های ایسوس عموماً در تست‌های مقاومت عملکرد خوبی را از خود به‌جای نگذاشته و نسل پیشین ROG Phone 6 Pro نیز کاملاً ناامیدکننده ظاهر شد، اما تست مقاومت ROG Phone 7 Ultimate که به‌تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد که این دستگاه می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

تست مقاومت ایسوس ROG Phone 7 Ultimate

ایسوس هرساله سری ROG Phone خود را به‌عنوان قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود معرفی می‌کند؛ این عنوان به‌لطف آخرین نسل از تراشه‌های پرچمدار کوالکام و سایر مشخصات دیگر ازجمله حداکثر 18 گیگابایت رم و نمایشگری با رفرش‌ریت 165 هرتز، به این خانواده اعطا می‌شود. بااین‌حال، همان‌طور که در کانال یوتیوبر JerryRigEverything ثابت شده است، این دستگاه‌ها علی‌رغم قیمت بالای خود، معمولاً عملکرد مناسبی را در تست‌های مقاومت از خود نشان نمی‌دهند.

 

 

متأسفانه این عدم دوام به ویژگی هدفمند در ساخت ROG Phone 6 Pro مربوط می‌شود که دارای دو درگاه USB type-C برای استفاده از سیستم باتری دوگانه 6000 میلی‌آمپرساعتی آن است. بااین‌حال، با استفاده مجدد از این فناوری در ROG Phone 7 Ultimate، به‌نظر می‌رسد این گوشی گیمینگ مقاومت بهتری در برابر تست خم شدن دارد.

به‌گفته‌ی زک نلسون یا همان صاحب اکانت یوتیوب JerryRigEverything، به‌نظر می‌رسد که تمایل گوشی گیمینگ ایسوس به نصف شدن در این نسل تا حد زیادی برطرف شده است.

تست مقاومت ایسوس ROG Phone 7 Ultimate

تست مقاومت ایسوس ROG Phone 7 Ultimate

این یوتیوبر همچنین سیستم به‌روز شده AeroActive 7 Ultimate را مورد بررسی قرار داده است که دارای درگاه اختصاصی در خود گوشی هوشمند بوده تا بهترین تأثیر را از لوازم جانبی خنک‌کننده Peltier سازگار با آن داشته باشد.

نظر شما درباره تست مقاومت ROG Phone 7 Ultimate و بهبود جزئی دوام این گوشی هوشمند گیمینگ در تست خم شدن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی