حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7 با اسنپدراگون 8 نسل 2 رسماً معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | 5 دیدگاه | ایسوس، برترین‌های ترنجی

ایسوس امروز جدیدترین گوشی‌های گیمینگ خود با نام ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Ultimate را با امکانات فراوان معرفی کرده است. این دو گوشی از تراشه یکسان اسنپدراگون 8 نسل 2، با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 بهره می‌برند. اما مدل Ultimate دارای یک درگاه AeroActive است هوا را مستقیماً وارد محفظه بخار داخلی خود می‌کند و همچنین یک پنل نمایشگر اضافی ROG Vision نیز در پشت خود دارد.

ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7

ایسوس به پیشرفت‌های بزرگ در عملکرد بازی پرچمداران جدید خود می‌بالد. سیستم خنک‌کننده GameCool7 اکنون بزرگ‌تر و بهتر شده و دارای یک لایه بور نیترید و دو ورقه گرافیتی با مساحت ترکیبی 16000 میلی‌مترمربع است که امکان بهبود 10 درصدی راندمان حرارتی، محفظه بخار چرخه سریع و بهره‌وری 15 درصدی را فراهم می‌کند.

ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7

ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7

همه این‌ها با حالت X ایسوس و خنک‌کننده جدید AeroActive 7 که در جعبه مدل Ultimate ارائه می‌شود، ترکیب می‌شوند و عملکرد پایداری در بازی خواهید داشت که با هیچ گوشی دیگری قابل‌مقایسه نیست. Asus ROG Phone 7 Ultimate پورتال AeroActive خود را زمانی باز می‌کند که خنک‌کننده اختصاصی آن برای مزیت بیشتر متصل شود. در اینجا اعداد آزمایشگاه تست ایسوس آمده است و این حتی پس از یک ساعت بارگذاری شدید به‌سختی گرم می‌شود.

در مورد خنک‌کننده جدید، AeroActive 7 دارای یک ساب ووفر خطی با 5 آهنربای داخلی و بلندگوی 13*38 میلی‌متری است که همراه با بلندگوهای استریوی ROG Phone 7 صدای 2.1 با باس قوی‌تر را به‌ارمغان می‌آورد. این خنک‌کننده مانند خود گوشی‌ها، جک هدفون 3.5 میلی‌متری با تنظیم Dirac را به‌همراه دارد.

دو گوشی سری ROG Phone 7 دارای کنترل‌های اولتراسونیک شانه AirTrigger هستند و از حرکاتی مانند Dual Action ،Press and Lift و Gyroscope Aming پشتیبانی می‌کنند. موتور ارتعاش خطی محور X نقش ارتعاش را برای ارائه بازخورد لمسی واقعی برای دکمه‌ها و اقدامات روی صفحه ارائه می‌دهد.

ROG Phone 7 همچنین می‌تواند ردیابی اشعه را در بازی‌های پشتیبانی‌شده فعال کند، به این معنی که بازتاب‌های واقعی‌تری روی سطوح آب و فلز خواهید داشت.

سری ROG Phone 7 دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD است که حتی از مدل قبلی خود با حداکثر وضوح 1500 نیت نیز روشن‌تر است. این پنل از رفرش‌ریت متغیر تا 165 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز پشتیبانی می‌کند.

ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7

ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7

مانند نسل قبلی تلفن‌های ROG، سری 7 دارای یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی (باتری دوسلولی 3000mAh) با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است.

ایسوس کماکان همان ترکیب دوربین گوشی‌های قبلی سری ROG خود را حفظ کرده است. بنابراین، در پشت همچنان شاهد استفاده از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی هستیم. دوربین جلو نیز دارای سنسور 32 مگاپیکسلی OmniVision OV32C Quad-Bayer است که تصاویر 8 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

Asus ROG Phone 7 دارای ابعاد 173x77x10.4 میلی‌متر و وزن 239 گرم می‌باشد. مدل 7 معمولی در رنگ‌های فانتوم سیاه و سفید طوفانی عرضه می‌شود، درحالی‌که نسخه Ultimate فقط در رنگ سفید طوفانی ارائه خواهد شد. هر دو مدل همچنین دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند.

ROG Phone 7 از امروز در اروپا و تایوان ازطریق فروشگاه آنلاین و شرکای خرده‌فروشی ایسوس برای پیش‌سفارش در دسترس است. قیمت 7 استاندارد از 999 یورو شروع می‌شود، اما فاقد خنک‌کننده AeroActive در جعبه است (110 یورو به‌طور جداگانه)، درحالی‌که ROG Phone 7 Ultimate با خنک‌کننده AeroActive درون جعبه با قیمت 1399 یورو به‌فروش می‌رسد.

نظر شما درباره گوشی‌های گیمینگ ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کانال یوتیوب mrwhosetheboss با ۱۴پرومکس مقایسش کرد ، باتری با اختلاف بهتر بود ازش طوری که وقتی آیفون خاموش شد این گوشی ۳۹ درصد شارژ داشت ، سرعت شارژ شدن هم بهتر بود ، اسپیکر که خیلی خیلی بهتر بود ، تو تست بنچمارکا فقط گیک‌بنچ آیفون بهتر بود و تو بنچمارکای دیگه ایسوس با اختلاف بهتر بود ، دوربین هم که معلومه آیفون بهتره
در کل بنظرم برای یه گیمر خیلی گوشی خوبیه

V800B

صحبت های شما درسته دوست گل
ولی باتری ۶۰۰۰ در مقایسه با ۴۳۲۳
یعنی ب عبارتی ۳۸ درصد باتری بیشتر
اگه بخایم مقدار صفحه نمایش روشنایی یکسان رو لحاظ کنیم فکر کنم ایفون با فرض ۶۰۰۰ میلی آمپر نتایج بسیار بهتری دست پیدا کنه

Mahdi

صحبت شما هم درست ولی آیفون با این ضخامت و وزن ۴۳۰۰ میلی آمپره نمیتونه ۶۰۰۰ کنه ، راگفون سبکترم هست ، حداقل اگه سرعت شارژش بیشتر بود میشد ایراد نگیریم

V800B

به نظر من هیچ جوره گوشی های گیمینگ نمیتونن موفق بشن
و در آینده میرن کنار
همین سخت افزار در گوشی های دیگه هست

Mahdi

تنها ایرادی که میشه بهش گرفت نداشتن لرزشگیر اپتیکال و به احتمال زیاد مقاومت ضعیف در برابر خم شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی