حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سامسونگ و BMW برای عرضه Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا مرسدس بنز ادیشن سال گذشته همین حوالی معرفی شد. امسال این شرکت با یک خودروساز آلمانی دیگر به نام BMW همکاری کرده و Galaxy S23 Ultra BMW M Edition را برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند. البته در این همکاری پای اپراتور مخابراتی کره‌ای SK Telecom هم در میان است و برای علاقه‌مندان کره‌ای در دسترس خواهد بود.

نسخه ویژه Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

این همکاری BMW با سامسونگ روی همکاری آن با iQOO پا نمی گذارد، زیرا نسخه انحصاری گلکسی اس ۲۳ اولترا فقط در کره جنوبی در دسترس خواهد بود. همچنین فقط ۱۰۰۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

کاربران کره‌ای از امروز به مدت ۳ روز فرصت دارند که برای خرید این نسخه ویژه بی ام و گلکسی اس ۲۳ اولترا با قیمت معادل ۱۳۷۰ دلار برای حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی اقدام کنند. این قیمت با هزینه‌ای که برای مدل ساده گلکسی اس ۲۳ اولترا با حافظه رم و داخلی مذکور باید بپردازید، تفاوتی ندارد.

 

مدل ویژه Galaxy S23 Ultra BMW M Edition به طور خاص از BMW M3 E30 یعنی اولین نسل M3 الهام گرفته شده است. این بسته انحصاری با لوازم جانبی بی‌ام‌و شامل یک قاب، یک حلقه کلید با شش نماد قابل تعویض BMW از شش دوره مختلف، به‌علاوه حلقه‌های گرد بی‌ام‌و که در جشن 50 سالگی این شرکت رونمایی شد و یک لوگوی فلزی «We Are M» پر شده است.

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

چیزهای بیشتری نیز وجود دارد. کمپرسور هوا مجهز به باتری با مارک BMW، جای لیوانی که شارژر بی‌سیم هم‌هست، ساعت آنالوگ، کتاب عکس و پوستر. علاوه بر این، خریداران یک کوپن بسته اولیه برای مرکز رانندگی BMW در اینچئون، کره جنوبی دریافت می کنند، جایی که یک مربی آموزش دیده به آنها آموزش رانندگی می دهد.

ناگفته نماند که Galaxy S23 Ultra BMW M Edition با تغییرات نرم‌افزاری با تم گرافیکی BMW نیز همراه می‌شود، از جمله یک انیمیشن بوت سفارشی و تم.

نظر شما درباره این همکاری بی ام و و سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)