حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ نسخه Wear OS اپلیکیشن خود را منتشر می‌کند؛ ارسال پیام مستقیماً ازطریق ساعت هوشمند

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

به‌تازگی مشخص شده است که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ به‌زودی برای ساعت‌های هوشمند بهره‌مند از Wear OS در دسترس قرار می‌گیرد. WhatsApp متعلق‌به متا، ابتدا در سال 2009 بر روی آیفون منتشر شد و در سال بعد به اندروید راه پیدا کرد. این اپلیکیشن همچنین در ابتدا روی سیستم‌عامل سیمبین نوکیا و ویندوز موبایل مایکروسافت نیز ارائه شده، اما مدتی بعد از این سیستم‌عامل‌ها حذف شد. درحال‌حاضر اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ برای پلتفرم‌های iOS، اندروید، ویندوز، macOS و KaiOS در دسترس است.

نسخه Wear OS واتس اپ

این قابلیت که اولین بار توسط WABetaInfo مشاهده شد، پشتیبانی رسمی Wear OS با نسخه 2.23.10.10 برنامه اندروید بتا برای WhatsApp را نشان داده که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً از مچ دست خود پیام‌های صوتی و متنی ارسال کنند. پیش از این، کاربران Wear OS تنها می‌توانستند ازطریق اعلان‌های ساعت هوشمند خود به پیام‌های واتس اپ پاسخ دهند، اما قادر به ارسال پیام ازطریق ساعت خود نبودند. این رویه اما، با در دسترس بودن برنامه جدید تغییر می‌کند، اگرچه این قابلیت درحال‌حاضر فقط برای کاربران بتا در دسترس است، بدون اطلاع از زمان نهایی انتشار برای تمامی کاربران.

درحالی‌که متا هنوز بیانیه‌ای رسمی درباره این قابلیت جدید ارائه نکرده است، 9to5Google ادعا می‌کند که اپلیکیشن Wear OS حداقل از پیکسل واچ و گلکسی واچ 5 پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این اپلیکیشن از مدل‌های قدیمی‌تر برخی از ساعت‌های هوشمند مانند سری گلکسی واچ 4 و Fossil Gen 5/6 نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر.

نسخه Wear OS واتس اپ

نسخه Wear OS واتس اپ

برای استفاده از WhatsApp در دستگاه Wear OS، کاربران باید ابتدا ساعت خود را با گوشی خود با وارد کردن یک کد 8 رقمی از ساعت هوشمند در برنامه اندروید سینک کنند. هنگامی‌که کد توسط واتس اپ تأیید شد، چت‌های کاربر در بین دو دستگاه همگام‌سازی می‌شود و آن‌ها می‌توانند شروع به استفاده از برنامه در ساعت هوشمند خود کنند. به‌گفته‌ی WABetaInfo، همه پیام‌های ارسال‌شده ازطریق ساعت هوشمند به‌لطف قابلیت‌های چند دستگاهی واتس‌اپ، همچنان قابلیت رمزگذاری سرتاسری خواهند داشت.

دیدگاه شما پیرامون نسخه Wear OS اپلیکیشن WhatsApp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی