حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید به‌زودی میزبان تصویر زمینه ایموجی، سینمایی و هوش مصنوعی خواهد بود

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android

آیا تابه‌حال برای شما پیش آمده تا مدت زمان زیادی به‌دنبال یک والپیپر عالی برای گوشی هوشمند خود باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، گوگل قصد دارد این مشکل را با یک ویژگی جدید در اندروید برطرف کند که به شما امکان می‌دهد چند نوع مختلف از تصویر زمینه منحصربه‌فرد شامل ایموجی، سینمایی و یا تصاویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی را مستقیماً بر روی تلفن خود ایجاد کنید.

تصویر زمینه ایموجی اندروید

از ماه آینده، اندروید دو گزینه سفارشی‌سازی جدید را برای کاربران ارائه می‌دهد: تصاویر پس‌زمینه ایموجی و تصاویر پس‌زمینه سینمایی. همان‌طور که در افشاگری‌های قبلی نیز مشاهده شده بود، ویژگی‌های Emoji wallpaper به شما امکان دسترسی به یک ویرایشگر تصویر زمینه جدید را می‌دهد و به که بتوانید یک تصویر زمینه سرگرم‌کننده جدید با ایموجی موردعلاقه خود ایجاد کنید. این مورد شامل ابزارهایی برای انتخاب ایموجی‌ها، الگوها و رنگ‌های مختلف می‌شود و تصویر زمینه به‌دست‌آمده تعاملی خواهد بود و ایموجی موجود در آن به لمس شما واکنش نشان می‌دهد.

تصویر زمینه ایموجی اندروید 14

تصویر زمینه ایموجی اندروید

از طرف دیگر، ویژگی Cinematic wallpaper به شما امکان می‌دهد جلوه عمق سه‌بعدی را به تصاویر موردعلاقه خود اضافه کرده و از آن‌ها به‌عنوان والپیپر زنده استفاده کنید به‌طوری‌که با تکان دادن تلفن، تصاویر پس‌زمینه شروع به حرکت می‌کنند.

علاوه‌بر این، گوگل در اواخر امسال والپیپرهای جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را در اندروید ارائه خواهد کرد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر پس‌زمینه منحصربه‌فرد در سبک‌های مختلف بر اساس ورودی‌های متن خود استفاده کنید. برای شروع، این قابلیت به شما امکان دسترسی به چند موضوع را می‌دهد، پس از آن مشخص کردید دقیقاً چه چیزی را برای والپیپیر خود می‌خواهید، چند ثانیه طول می‌کشد تا تصویر زمینه تولید شود و می‌توانید از آن در صفحه اصلی و صفحه قفل خود استفاده کنید.

درحالی‌که تصویر زمینه ایموجی و تصویر زمینه سینمایی ماه آینده برای کاربران منتشر می‌شود، ویژگی والپیپر هوش مصنوعی احتمالاً اواخر امسال با اندروید 14 ارائه خواهد شد.

نظر شما درباره حالت‌های جدید والیپیپر اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی