حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه قفل قابل شخصی سازی در Android 14 ارائه خواهد شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android

با بررسی بیشتر نسخه‌های آزمایشی اندروید ۱۴ به قابلیت‌های جدید بیشتری از سیستم‌عامل جدید گوگل پی می‌بریم. به تازگی مشخص شده که صفحه قفل قابل شخصی سازی در Android 14 ارائه خواهد شد. این مشابه چیزی است که اپل پیش‌تر و در iOS 16 ارائه کرده بود.

شخصی سازی صفحه قفل در Android 14

کاربران اندرویدی که به دنبال تغییرات ظاهری در اندروید 14 باشند، مشتاقانه منتظر قابلیت سفارشی سازی جدید هستند که در این نسخه از Android ارائه خواهد شد.

در ویدیوی کوتاهی که منتشر شده، میزان شخصی سازی صفحه قفل Android 14 را می‌بینیم. اینجا امکان تغییر طراحی ساعت و دیگر المان‌های صفحه قفل وجود دارد.

 

ساعت‌های صفحه قفل سفارشی‌شده را می‌توان طوری تنظیم کرد که زمان را در رنگ‌های مختلف نشان دهد و اندازه ساعت را می‌توان بین Dynamic (که در آن اندازه ساعت بر اساس محتوای صفحه قفل تغییر می‌کند) و Small تغییر داد.

احتمالاً این قابلیت به محض انتشار اندروید ۱۴ بتا ۳ این ماه در دسترس خواهند بود. نسخه بعدی اندروید 14 آزمایشی باید با ثبات پلتفرم همراه باشد، به این معنی که همه رفتارها و APIهای مربوط به برنامه نهایی هستند.

پیش از این برای شما نوشته بودیم که قابلیت نمایش سلامت باتری اندروید ۱۴ نیز می‌تواند یکی از قابلیت‌های کاربردی مهم سیستم عامل نسل بعدی گوگل باشد.

نظر شما چیست؟ این تغییرات برای نسخه جدید Android جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)