حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل بارد ویژگی های جدید دریافت می‌کند + حذف لیست انتظار در 180 کشور و پشتیبانی از فارسی در آینده

گوگل درحال به‌روزرسانی چت‌بات هوش مصنوعی خود، بارد، با تعداد انگشت‌شماری از ویژگی های جدید است و درعین‌حال با حذف لیست انتظار، اکنون در 180 کشور در دسترس است.

ویژگی های جدید گوگل بارد

بارد اکنون توانایی انتقال متن تولیدشده به Gmail و Google Docs با قالب‌بندی مانند خطوط موضوع را دارد. این کار بسیار مفید می‌باشد زیرا برنامه Workspace هنوز به‌طور گسترده در دسترس قرار نگرفته است.

همچنین از روز چهارشنبه، گوگل لیست انتظار را حذف کرده و Bard را به سه زبان برای بیش از 180 کشور در سراسر جهان در دسترس قرار می‌دهد. علاوه‌بر زبان انگلیسی، بارد اکنون از زبان‌های کره‌ای و ژاپنی نیز پشتیبانی می‌کند و هدف آن پشتیبانی به‌زودی از 40 زبان برتر جهان ازجمله فارسی است.

ویژگی های جدید گوگل بارد

ویژگی های جدید گوگل بارد

برای بهبود تجربه کدنویسی و توسعه‌دهنده، Bard با داشتن پیوندهایی که شما را به بلوک‌های خاص کد یا سایر متن‌های نقل‌شده می‌برد، نقل‌قول‌های کد را دقیق‌تر می‌کند. به‌طور مشابه، دکمه “Export” به‌زودی فراتر از Google Colab به Replit گسترش می‌یابد و با Python شروع می‌شود.

درهمین‌حال، Google Bard به‌زودی پشتیبانی تصویر را نیز اضافه می‌کند تا شما یک پیام تصویر و متن ارسال کنید. به‌عنوان‌مثال، شما تصویری از دو سگ را به‌اشتراک می‌گذارید و از بارد می‌خواهید «یک شرح خنده‌دار درباره این دو بنویسد». تجزیه‌وتحلیل تصویر برای تشخیص سوژه‌ها (و نژاد سگ) توسط Google Lens ارائه می‌شود.

در یک سطح ابتدایی‌تر، نتایج می‌توانند شامل تصاویر نیز باشند. اگر مکان‌های گردشگری را می‌خواهید، هر پیشنهاد با یک عکس همراه خواهد بود.

گوگل همچنین درحال کار بر روی ادغام برنامه‌های شخص اول و شخص ثالث است. شخص اول شامل Gmail ،Docs ،Sheets (نمایش اطلاعات به‌صورت جدول با قابلیت اضافه کردن ستون) و Maps (نمایش مکان‌ها بر روی نقشه) است، درحالی‌که شخص ثالث تولید تصویر با استفاده از خانواده مدل‌های هوش مصنوعی Adobe’s Firefly است. در این حالت، شما یک درخواست در Bard ارائه می‌دهید و این عمل توسط سرویس دیگری انجام می‌شود.

نظر شما درباره ویژگی های جدید چت‌بات هوش مصنوعی گوگل بارد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی