حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Bard به‌زودی به Gemini تغییر نام می‌دهد: انتشار اپلیکیشن اختصاصی و نسخه پولی

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل، هوش مصنوعی

به‌تازگی در یک افشاگری جدید، مشخص شده است که گوگل درحال آماده کردن به‌روزرسانی قابل‌توجهی برای ابزار هوش مصنوعی خود، Google Bard، است و قصد دارد نام آن را به‌طور کامل به Gemini تغییر دهد. سند فاش‌شده که توسط توسعه‌دهنده اندروید، Dylan Roussel، به اشتراک گذاشته شده است، تغییرات متحول کننده‌ای را که انتظار می‌رود در این هفته اجرایی شود، نمایان می‌کند.

تغییر نام گوگل Bard به Gemini

بر اساس این سند، Bard به‌عنوان Gemini تغییر نام داده خواهد شد. جمنای در ابتدا یک مدل هوش مصنوعی چندوجهی با همین نام بود که در اواخر سال 2023 معرفی شد. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که هدف این به‌روزرسانی ادغام یکپارچه قابلیت‌های Gemini در Google Al است که به کاربران تجربه مستقیم و پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد.

Gemini وعده می‌دهد تا ویژگی‌های مشترکی که کاربران از آن استقبال می‌کنند را حفظ کند و درعین‌حال بهبودهایی را در رابط کاربری ارائه کند. بهبودهای رابط کاربری برای کاهش حواس‌پرتی‌های بصری، افزایش خوانایی و ساده‌سازی ناوبری برای تجربه کاربرپسندتر طراحی شده‌اند.

تغییر نام گوگل Bard به Gemini

تغییر نام گوگل Bard به Gemini

یکی از افشاگری‌های قابل‌توجه، معرفی نسخه پولی به نام Gemini Advanced است. این پیشنهاد ممتاز به کاربران امکان دسترسی به مدل Ultra 1.0 Gemini را می‌دهد که در کارهای پیچیده‌ای مانند کدنویسی، استدلال منطقی، دنبال کردن دستورالعمل‌های دقیق و همکاری خلاق تخصص دارد. این سند به در دسترس بودن اولیه این حالت در بیش از 150 کشور جهان اشاره می‌کند که برای زبان انگلیسی بهینه شده است.

علاوه‌بر این، این افشاگری از برنامه‌هایی برای یک اپلیکیشن اختصاصی Gemini برای اندروید پرده‌برداری می‌کند که تعهد گوگل برای گسترش دسترسی به ابزار هوش مصنوعی خود را نشان می‌دهد. به‌علاوه، این به‌روزرسانی قرار است دامنه دسترسی Gemini را به کانادا گسترش دهد و یک توسعه بین‌المللی برای این مدل پیشرفته هوش مصنوعی را ارائه کند.

درحالی‌که هنوز این تغییر به‌صورت رسمی اعلام نشده است، جزئیات فاش‌شده تصویری از حرکت استراتژیک گوگل برای ساده کردن پیشنهاد‌های هوش مصنوعی خود و ارائه تجربه هوش مصنوعی غنی و کارآمد ازطریق تکامل از Bard به Gemini را به کاربران ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره تغییر نام گوگل Bard به Gemini چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی