حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس Nord N30 2023 فاش شد: نسخه ری‌برند شده نورد CE 3 Lite

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری نورد را رونمایی خواهد کرد. این دستگاه جدید وان پلاس، Nord N30 5G 2023 نام داشته و هم اکنون رندر های آن فاش شده است. با توجه به رندر های منتشر شده، می‌دانیم که این تلفن هوشمند همان نسخه ری‌برند شده Nord CE 3 Lite خواهد بود.

رندر وان پلاس Nord N30 2023 در رنگ لیمویی فاش شد

اخیراً گزارشی در مورد مشاهده 2023 Nord N30 در لیست Google Play منتشر شده بود. لیست گوگل پلی جزئیات دقیقی درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس را در اختیار ما قرار داد‌. این مشخصات نشان می‌داد که Nord N30 جدید همان نسخه ری‌برند شده Nord CE 3 Lite خواهد بود. این دو تلفن هوشمند مشخصات تقریباً یکسانی خواهند داشت. در حال حاضر اما رندر های وان پلاس Nord N30 5G 2023 فاش شده است. این رندر ها نیز تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند همان CE 3 Lite با نامی متفاوت است!

رندر OnePlus Nord N30 2023

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، با نگاهی به تصویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که Nord N30 2023 با همان رنگ روشن لیمویی وارد بازار می شود. این تلفن هوشمند دارای دو ماژول دوربین دایره ای شکل بوده که سه لنز را درون خود جای داده است. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین خواهد کرد. همان طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus Nord N30 دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. یک دوربین برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق صحنه به کار می‌آید.

وان پلاس Nord CE 3 Lite با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

 

رندر منتشر شده نشان می‌دهد که دوربین سلفی وان پلاس نورد ان ۳۰ درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی این گوشی هوشمند وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند آینده وان پلاس می‌توان به برخورداری از سیزدهمین نسخه اندروید و صفحه نمایشی با رزولوشن FullHD+ اشاره کرد.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند میان رده جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی