حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با دوربین پریسکوپی و گواهی IP معرفی می‌شود

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

تایستان سال گذشته بود که شیائومی MIX Fold 2 رسما معرفی شد. این دستگاه لقب باریک‌ترین گوشی تاشو جهان را به دوش می‌کشید. در این مدت شایعات کم‌تعدادی درباره Mi Mix Fold 3 شنیدیم اما انتظار داریم که امسال نسل جدید آن ببینیم. به تازگی در گزارشی می‌شنویم که گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با دوربین پریسکوپی و گواهی IP معرفی می‌شود.

شیائومی میکس فولد ۳

دیروز گوشی تاشو نسل جدید Vivo معرفی شد. ویوو ایکس فولد ۲ در نوع خود یک محصول تاشوی جذاب از این برند چینی است. حالا کارخانه شایعات تمرکزش را روی گوشی تاشو چینی بعدی یعنی Mi Mix Fold 3 خواهد گذاشت.

طبق یک گزارش جدید، این گوشی تاشو جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. طبیعتا تراشه پرچمدار کوالکام در آن استفاده می‌شود. در حال حاضر این عنوان متعلق است به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اما تا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ شاید اسنپدراگون ۸ پلاسل نسل ۲ معرفی شود. در این گزارش به همان Snapdragon 8 Gen 2 فعلی اشاره می‌شود.

تاشدن mi mix fold شیائومی

تاشدن mi mix fold شیائومی – از نسل‌های قبلی گوشی‌تاشو این شرکت

همچنین گفته می‌شود که گوشی تاشوی آتی شیائومی یک دوربین پریسکوپی و مقاومت در برابر آب با گواهی IP را به همراه خواهد داشت. میزان مقاومت در برابر آب این دستگاه هنوز دقیقا مشخص نیست. همچنین به دلیل مکانیسم لولا، انتظار نداریم که مقاومت در برابر خاک وجود داشته باشد.

اگر به یاد داشته باشید، شیائومی Mix Fold 2 با شارژ ۶۷ واتی وارد بازار شد. گفته می‌شود که این برند همان سرعت را در گوشی تاشو آتی خود ارائه خواهد کرد اما این بار شارژ بی‌سیم را معرفی خواهد کرد که ممکن است زمینه را برای شارژ بی‌سیم معکوس دستگاه‌های دیگر فراهم کند.

گزارش جدید Fold 3 را با Fold 2 فعلی مقایسه کرده و می‌گوید دستگاه جدید حتی باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود، اما هیچ عدد خاصی در مورد آنها ارائه نکرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوشی تاشو جدید شیائومی بتواند برای گوشی تاشو جدید سامسونگ که تابستان امسال رونمایی خواهد شد، رقیب خوبی باشد؟ این دستگاه می‌تواند رقیب مستقیم گلکسی زد فولد ۵ باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)