حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی تاشو کوچک شیائومی با ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی گوشی تاشو دارد اما این محصولات در سبک Fold هستند. این برند چینی هنوز گوشی تاشو کوچک سبک Flip ارائه نکرده و به نظر می‌رسد که نباید این روند خیلی ادامه دارد باشد. آنطور که در اسناد پیداست، اولین گوشی تاشو کوچک شیائومی با ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد.

اولین گوشی تاشو کوچک شیائومی

شایعه شده که شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو جدید است. انتظار می رود دستگاه مورد بحث دارای طراحی تاشوی کوچک باشد و می تواند با نام Mix Flip عرضه شود. به تازگی این محصول یک برای دریافت یک گواهی در چین تست شده و گواهی این تست اطلاعات بیشتری درباره آن به ما می‌دهد.

مدل آتی Mix Flip و با شماره مدل 2311BPN23C رصد شده است. این شماره مدل قبلا هم در پایگاه داده IMEI دیده شده بود.

این تلفن تاشو جدید با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای لیست شده است. این ویژگی طی چند وقت اخیر در محصولات پرچمدار ارائه می‌شود. متأسفانه، گواهی MIIT جزئیات دقیق دیگری را در مورد این دستگاه ارائه نمی دهد. اگرچه گزارش قبلی می‌گفت که گوشی جدید میکس فلیپ شیائومی دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 است.

رندرهای فعلی گوشی تاشو شیائومی Mix Flip به ما نگاهی به طراحی آن می‌دهد. در قسمت پشتی یک مجموعه دوربین سه گانه با طراحی افقی قرار دارد که انتظار می رود شامل یک لنز تله فوتو 3x باشد.

یک صفحه نمایش خارجی مناسب درست در زیر ماژول دوربین اصلی قرار دارد. نمایشگر تاشو داخلی نسبت تصویر کشیده‌ای دارد و یک سوراخ درون این پنل برای دوربین سلفی استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ میکس فلیپ شیائومی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)