حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد 3 احتمالا در فصل سوم 2023 با مشخصات رده‌بالا معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

میکس فولد 3، همان‌طور که از نام آن پیداست، گوشی تاشو نسل سوم شیائومی خواهد بود و طبق جدیدترین اطلاعات، گفته می‌شود که در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه به‌اندازه نسل قبلی خود پریمیوم باشد و بسیاری از مشخصات درجه‌یک سایر اعضای تاشو و غیرتاشو پرچمداران شیائومی را ارائه کند.

شیائومی میکس فولد 3

شایعات در مورد گوشی تاشو جانشین برای شیائومی میکس فولد 2 شروع به انتشار کرده‌اند، اگرچه ممکن است هنوز چند ماه دیگر تا معرفی رسمی از این دستگاه فاصله داشته باشیم. درواقع، با توجه به اطلاعاتی که به‌تازگی توسط افشاگر مشهور، Digital Chat Station، منتشر شده است، طرفداران شیائومی نباید انتظار رونمایی رسمی از نسل سوم گوشی تاشو این شرکت تا سه‌ماهه سوم سال 2023 یا پس از آن را داشته باشند.

این به این دلیل است که طبق گزارش‌ها، شیائومی به همان برنامه تقریبی عرضه مدل Mix Fold 2 که در آگوست 2022 معرفی شد، پایبند خواهد بود.

درحال‌حاضر، هرگونه ارائه مشخصات و موارد ارتقایافته برای “Mix Fold 3” ناشناخته باقی مانده است؛ اگرچه گفته شده که دوربین سلفی زیر نمایشگر (یا UDC) برای نمایشگر داخلی OLED این مدل مشابه سری گلکسی زد فولد سامسونگ ارائه خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 3

شیائومی میکس فولد 3

این شایعه منجر به گمانه‌زنی‌هایی شده مبنی‌بر اینکه Mix 4 (به‌عنوان جانشین مدل 3 با دوربین سلفی زیر نمایشگر)، هرگز عرضه نخواهد شد و مشخصات آن با Fold 3 ترکیب شده و با آن ادغام می‌شود.

به‌جز این مورد، حداقل انتظار ما استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به‌همراه حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 است. همچنین می‌توان انتظار رقابت نزدیک را با سامسونگ داشت اگر این دستگاه با پشتیبانی از قلم مخصوص و گواهی IPX8 نیز عرضه شود.

نظر شما درباره شیائومی میکس فولد 3 به‌عنوان نسل بعدی گوشی تاشو پرچمدار این برند و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی