حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 8 گوگل با نمایشگر کوچک‌تر 6.16 اینچی ساخت سامسونگ معرفی خواهد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل، نمایشگر

گوشی‌های کوچک‌تر در سال‌های اخیر عمدتاً از رده پرچمداران ناپدید شده‌اند اما به‌لطف اپل، سامسونگ و ایسوس، کماکان مدل‌هایی با ابعاد کوچک یافت می‌شود. حال، به‌نظر می‌رسد گوگل نیز به‌دنبال آن است که علاوه‌بر مدل‌های مرسوم میان‌رده سری پیکسل A خود، یکی از گوشی‌های پرچمدار آینده یعنی پیکسل 8 را نیز به نمایشگر کوچک‌تر 6.16 اینچی مجهز کند.

نمایشگر پیکسل 8 گوگل

برای سال‌ها، سری پیکسل گوگل نسخه‌های کوچک و بزرگ یک گوشی را ارائه می‌کردند. در آن زمان، پیکسل‌های کوچک‌تر برخی از بهترین تلفن‌های کوچکی بودند که می‌توانستید بخرید. بااین‌حال، همه این‌ها با معرفی سری Pixel 6 تغییر کرد که شاهد معرفی پیکسل 6 استاندارد و پیکسل 6 پرو با نمایشگرهای بزرگ‌تر بودیم؛ به‌طوری‌که مدل استاندارد کوچک‌تر به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز شده بود.

سال بعد، زمانی که پیکسل 7 با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با حاشیه‌های باریک‌تر معرفی شد، این مورد کمی بهبود پیدا کرد. اما شایعات به پیکسل 8 بسیار کوچک‌تر اشاره می‌کنند. پیش از این و ازطریق انتشار رندرهای مبتنی‌بر CAD این دستگاه انتظار می‌رفت که پرچمدار آینده گوگل به نمایشگری با ابعاد کوچک‌تر از 6.3 اینچی نسل قبلی خود مجهز شود.

نمایشگر پیکسل 8 گوگل

نمایشگر پیکسل 8 گوگل

حال به‌گفته‌ی راس یانگ، تحلیلگر معتبر صنعت نمایشگر، پیکسل 8 دارای صفحه‌نمایش 6.16 اینچی خواهد بود. این مقدار آن‌چنان کوچک‌تر از پیکسل 7 نیست، اما مطمئناً در مقایسه با پیکسل 8 پرو که یانگ می‌گوید همان پنل 6.7 اینچی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد، بسیار کوچک به‌نظر می‌رسد. ما حدس می‌زنیم که این مقدار به‌احتمال‌زیاد در تبلیغات بازاریابی و برگه‌های مشخصات دستگاه تا 6.2 اینچ گرد می‌شود. یانگ همچنین اشاره می‌کند که این پنل نمایشگر مشابه مدل‌های قبلی ساخت سامسونگ خواهد بود.

این امر گوشی گوگل را در رقابت نزدیکتر با رقبای اصلی خود قرار می‌دهد. گلکسی اس 23 سامسونگ همانند آیفون 14 پرو اپل دارای صفحه‌نمایش 6.1 اینچی هستند.

انتظار می‌رود که گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را حدوداً در مهرماه، طبق تجربه سال‌های گذشته، معرفی کند و اگر اعلام غیرمنتظره سال گذشته تکرار شود، می‌توانیم پیش‌نمایش آن را ماه آینده در Google I/O ببینیم. همچنین انتظار می‌رود که این رویداد میزبان معرفی رسمی Pixel 7a ،Pixel Fold و همچنین اطلاعات بیشتری درباره Pixel Tablet باشد.

نظر شما درباره نمایشگر پیکسل 8 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی