حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عنوان بهترین موبایل MWC 2024 به سری پیکسل ۸ گوگل رسید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | MWC

کنگره جهانی موبایل امسال یا MWC 2024 در بارسلون رو به پایان بوده و جوایز جهانی موبایل (GLOMO) برندگان سالانه خود را اعلام کرده است. داوران ۲۸ جایزه را در ۶ دسته اهدا کردند که چهار مورد از آنها در بخش دستگاه‌های فیزیکی بوده است. برای مثال در این بین عنوان بهترین موبایل MWC 2024 به سری پیکسل ۸ گوگل رسید.

بهترین‌های MWC 2024

برخی از این جوایز را می‌توانید اینجا ببینید:

بهترین گوشی هوشمند: سری گوگل Pixel 8
نوآوری در دستگاه: کوالکام Snapdragon 8 Gen 3
بهترین دستگاه مصرف کننده: سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
بهترین در نمایشگاه: آنر Magic V2 RSR Porsche Design

گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro برنده جایزه بهترین گوشی‌های هوشمند شدند و از سری آیفون 15 پرو، سری گلکسی S23 و حتی گوشی‌های تاشو گلکسی Z Flip5 و OnePlus Open بالاتر بودند. این جایزه برای “عملکرد برجسته، نوآوری و رهبری” برای گوشی های هوشمندی است که بین ژانویه 2023 و دسامبر 2023 عرضه شده‌اند.

در دسته نوآوری، باتری سیلیکونی کربنی Magic V2، تعهد گوگل به 7 سال به روز‌رسانی و قابلیت‌های تصویربرداری هوش مصنوعی در لیست کوتاه قرار داشت.

در این بین، داوران به این نتیجه رسیدند که جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ شایستگی دریافت جایزه برای “نوآوری سخت افزاری و نرم افزاری درون خود دستگاه های هوشمند” را دارد.

رندر های جدید گلکسی Tab S9 Ultra

گلکسی تب اس 9 اولترا در یک دسته نسبتاً متنوع پیروز شد، زیرا سایر دستگاه‌های فهرست نهایی شامل موتورولا Defy 2 با ارتباطات ماهواره‌ای در کنار HTC Vive XR Elite، هواوی Watch Ultimate و RayNeo Air2 XR Glasses بودند.

در پایان، تبلت سامسونگ به عنوان بهترین «دستگاه یا ابزار الکترونیکی مصرفی روزمره که برنامه‌ها، کارایی‌ها و عملکردهای جدید و هوشمند را برای کاربر، در خانه یا در حال حرکت به ارمغان می‌آورد» انتخاب شد.

برنده بهترین محصول رونمایی شده در کنگره جهانی موبایل هم به آنر Magic V2 RSR Porsche Edition رسید. این در حالی است که از نظر فنی برای اولین بار در چین معرفی شده بود.

نظر شما چیست؟ این جوایز چقدر در نگاه شما اهمیت دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)