حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل 8 سرانجام قابلیت Circle to Search را دریافت کرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

یکی از نکات برجسته معرفی گلکسی اس 24، ویژگی جدید Circle to Search است که به شما امکان می‌دهد به‌سادگی یک دایره در اطراف هر چیزی روی صفحه بکشید و سپس از جادوی هوش مصنوعی گوگل برای نمایش تمام موارد جستجوهای مرتبط استفاده کنید. واضح بود که سامسونگ برای تحقق این امر از گوگل کمک زیادی گرفته است و به‌دلیل نفوذ گوگل، قابلیت Circle to Search اکنون برای کاربران سری پیکسل 8 نیز در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت Circle to Search سری پیکسل 8

ویژگی Circle to Search یکی از بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی است که درواقع بسیار کاربری است. اگر به‌دنبال این هستید که تجربه خود را در اینترنت یا تلفن هوشمندتان شهودی‌تر کنید، این یکی از آن ویژگی‌هایی است که میزان استفاده از آن بالاست، با توجه به اینکه چگونه در طول شبانه‌روز نیاز به دریافت اطلاعات از اشیایی دارید که هر لحظه می‌بینید. اکنون، کاربران پیکسل 8 می‌توانند این ویژگی را در گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنند.

استفاده از Circle to Search بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوار پیمایش تلفن Pixel 8 خود را از صفحه پایین به مدت طولانی فشار دهید و شما آماده هستید. به‌خاطر داشته باشید که هیچ نشان‌دهنده‌ای مبنی‌بر موجود بودن این ویژگی در سری پیکسل 8 وجود ندارد، زیرا این ویژگی به‌طور خاص فعال نمی‌شود. این بدان معناست که اگر مدت زیادی نوار پیمایش را فشار می‌دهید و چیزی نشان داده نمی‌شود، به این معنی است که ویژگی هنوز در دسترس نیست و باید مدتی دیگر صبر کنید تا درنهایت در دستگاه شما در دسترس قرار گیرد.

قابلیت Circle to Search سری پیکسل 8

قابلیت Circle to Search سری پیکسل 8

با توجه به اینکه چگونه هوش مصنوعی توانسته جایگاه مشترکی برای خود در دنیای فناوری پیدا کند، واقعاً نباید از این واقعیت تعجب کرد که سری پیکسل 8 و سری گلکسی اس 24 دارای انبوهی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. این تازه شروع کار است و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تعداد بی‌شماری ویژگی‌های دیگر که بسیار پیشرفته‌تر نیز هستند، راه خود را به این دستگاه‌ها باز کنند. درحال‌حاضر، برای کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به چیپست‌هایی با عملکرد قوی نیاز دارید، اما در آینده شاهد راه‌یابی هوش مصنوعی به دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر هستیم و این تنها احتمال استفاده بیشتر و بیشتر از این ویژگی‌ها را افزایش می‌دهد.

نظر شما پیرامون قابلیت Circle to Search سری پیکسل 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی