حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس Zenfone 10 در بنچمارک GeekBench رصد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

درباره پرچمدار ۲۰۲۳ ایسوس هنوز سروصدای زیادی به پا نشده است. پیش از این گزارشی درباره ذنفون ۱۰ داشتیم و حالا بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن مشخص می‌شود. ایسوس Zenfone 10 در بنچمارک GeekBench با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تست شده است.

ایسوس Zenfone 10

ایسوس Zenfone 9 اوایل تابستان سال گذشته رونمایی شد. این برند تایوانی قطعاً در حال کار بر روی جانشین آن است. در واقع Zenfone 10 در پایگاه داده آنلاین بنچمارک Geekbench رصد شده و طبق معمول چند مشخصه مهم را به ما ارائه می‌دهد.

جای تعجب نیست که عضو جدید خانواده پرچمدار Zenfone ایسوس از چیپست پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. این تراشه با 16 گیگابایت رم در بنچمارک GeekBench تست شده است اما ما مطمئن هستیم که مدل‌های دیگری هم با حافظه رم کمتر در دسترس خواهد بود. برای مثال نسل قبلی آن حتی مدل ۶ گیگابایت حافظه رم هم داشت.

همچنین چیزی به جز سیستم‌عامل اندروید ۱۳ برای آن انتظار نمی‌رفت که این هم در بنچمارک GeekBench تایید می‌شود. امتیاز تک هسته‌ای 2008 و چند هسته‌ای 5454 ثبت شده است که عملکرد قابل توجهی محسوب می‌شود. البته باید صبر کرد و دید در نسخه نهایی چه اعدادی ثبت می‌شود.

بر اساس مشخصاتی که قبلا فاش شده بود، Zenfone 10 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز، حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایت و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. همچنین باید دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر گردوغبار و آب باشد و ظاهراً قرار است در سه رنگ ارائه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار ۲۰۲۳ ایسوس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مثل زنفون۹ باشه که عالیه ، یه گوشی همه‌چیز تموم بود اون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)