حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و زمان رونمایی Zenfone 10 ایسوس فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

سال گذشته ایسوس گوشی هوشمند کامپکت زنفون ۹ را در بازار جهانی عرضه کرد. این تلفن هوشمند مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفت. این دستگاه به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ مجهز بود؛ و نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین می‌کرد. ایسوس برای Zenfone 9 شانزده گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته بود. هم اکنون، یک گزارش جدید مشخصات Zenfone 10 ایسوس را فاش کرده است. به نظر می‌رسد که دیگر این نسل، یک تلفن هوشمند جمع و جور نخواهد بود!

گوشی Zenfone 10 ایسوس در چارک چهارم ۲۰۲۳ معرفی شده خواهد شد

طبق گزارش PriceBaba، تلفن هوشمند زنفون ۱۰ ایسوس (با شماره مدل AI2302) یک گوشی پرچمدار با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی AMOLED خواهد بود. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این تلفن هوشمند به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه از ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد. احتمالا زنفون ۱۰، دارای ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از دیگر مشخصات Zenfone 10 ایسوس می‌توان به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد. این تلفن هوشمند به سیستم خنک کننده مایع نیز مجهز می‌شود.

Zenfone 9

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، زنفون ۱۰ به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد بود. مشخصات این تلفن هوشمند در بخش دوربین جذاب به نظر می‌رسد. انتظار داریم که این دستگاه از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال برخوردار باشد. این دستگاه همانند نسل قبلی خود دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود Zenfone در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ معرفی شود.

صفحه نمایش بزرگ زنفون ۱۰ خریداران بیشتری را جذب خواهد کرد

تمام اطلاعات منتشر شده، هنوز در حد شایعه بوده و به طور رسمی تأیید نشده اند. اما اگر گزارشات اخیر درست باشد، شاهد خروج سری Zenfone از دسته گوشی های کامپکت خواهیم بود. این موضوع به دلیل آن است که اکثر مشتریان، نمایشگر های بزرگ را ترجیح می‌دهند. و صفحه نمایش های کوچک صرفاً برای برخی کاربران جذاب خواهد بود. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش ۶.۳ اینچی Zenfone 10 می‌تواند خریداران بیشتری را جذب کند.

ایسوس Zenfone 9 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در بدنه‌ای کامپکت رسما معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری Zenfone ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی