حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل نمایشگر گوشی تاشو گوگل پیشرفته‌تر از گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوشی تاشو گوگل که احتمالا Pixel Fold نام داشته باشد، مدت زیادی است که در شایعات حضور دارد اما رونمایی نمی‌شود. در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده می‌شنویم که شاید این تعویض در عرضه به نفع سخت‌افزار به‌روزتر باشد. گفته می‌شود پنل نمایشگر گوشی تاشو گوگل پیشرفته‌تر از گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود.

پنل نمایشگر گوشی تاشو گوگل

سامسونگ دیسپلی مجموعه مواد M12 را برای نمایشگرهای OLED سال گذشته معرفی کرد. این پنل‌ها ابتدا در گوشی‌های Galaxy Z Flip 4 و Z Fold 4 استفاده و سپس در نمایشگرهای LTPO آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس ارائه شد. نشریه کره ای The Elec اکنون گزارش می‌دهد که این شرکت در حال تهیه مجموعه مواد M13 و M14 است.

مجموعه مواد M13 ممکن است در گوشی تاشو گوگل یعنی Pixel Fold استفاده شود. هنوز مشخص نیست این محصول مهم Google چه زمانی رونمایی می‌شود اما اوایل تابستان ۱۴۰۲ زمان محتملی است.

عبور چین از کره جنوبی در بازار نمایشگر

آنطور که گفته می‌شود، ممکن است پیکسل فولد پنل نمایشگر پیشرفته‌تری نسبت به Galaxy Z Flip 5 و Z Fold 5 سامسونگ داشته باشد. انتظار می‌رود که تاشوهای ۲۰۲۳ سامسونگ به همان مجموعه مواد M12 اتکا کند. البته این کمی بعید به نظر می‌رسد چون گوگل نشان داده که خیلی مشتاق به استفاده از جدیدترین فناوری‌های سخت افزاری ندارد و بیشتر روی تجربه کاربری متمرکز است.

به گفته The Elec، اپل نمایشگرهای مبتنی بر مواد M12 را برای هر چهار مدل آیفون 15 سفارش خواهد داد. سال گذشته مدل‌های پرو خانواده آیفون ۱۴ به پنل نمایشگر مبتنی بر مواد M12 ارائه شدند اما مدل‌های ساده پنل متکی بر مواد M11 را داشتند.

البته این بدان معنا نیست که آیفون پایه و پلاس خانواده آیفون ۱۴ “پروموشن” یا رفرش‌ریت بالا را ارئه می‌کنند.

ظاهراً سامسونگ دیسپلی در حال توسعه یک فرمول سفارشی با نام M14 است که به طور انحصاری توسط اپل برای نسل آیفون 16 در سال آینده استفاده خواهد شد.

سامسونگ دیسپلی پنل نمایشگر هر چهار مدل آیفون 15 پنل می‌سازد، LG Display در پنل‌هایی برای دو مدل Pro این برند هموطن خود را همراهی خواهد کرد. BOE به دلیل چندین مشکل از سفارش اولیه اپل حذف شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گوشی تاشو گوگل می‌تواند در این زمینه پیشرو باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)