حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استقبال امریکایی ها از گوشی تاشو گوگل – موجودی پیکسل فولد تمام شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

اولین گوشی تاشو گوگل چندی پیش رونمایی شد. این برند با قیمت‌گذاری پیکسل فولد کاملا ما را غافلگیر کرد. قیمت ۱۸۰۰ دلاری برای دستگاهی که همان تراشه گوشی ۵۰۰ دلاری گوگل را دارد، کاملا عجیب است. با این حال شاهد استقبال امریکایی ها از گوشی تاشو گوگل هستیم. آنطور که گفته می‌شود، موجودی گران‌ترین مدل آن به تمام رسیده است.

اتمام موجودی پیکسل فولد

گوگل Pixel Fold برای پیش‌سفارش ارائه شده است، اما به نظر می‌رسد گران‌ترین مدل آن با حافظه 512 گیگابایتی اکنون در ایالات متحده با اتمام موجودی مواجه شده است. مدل 512 گیگابایتی تنها در رنگ مشکی Obsidian موجود است و با وجود برچسب قیمت 1919 دلاری، به نظر می رسد مدلی است که بیشترین علاقه را از سوی خریداران برانگیخته است.

پیکسل فولد

پیکسل فولد

فروشگاه رسمی گوگل هنوز نسخه 256 گیگابایتی را در دو رنگ Obsidian و Porcelain ارائه می دهد اما کسانی که می خواهند مدل 512 گیگابایتی را انتخاب کنند، می توانند در لیست انتظار ثبت نام منتظر باشند.

پیکسل فولد ۵۱۲ گیگابایتی هنوز در سه بازار دیگر که گوگل به طور رسمی گوشی تاشو خود را به فروش می رساند، موجود است. این بازارها شامل انگلستان، آلمان و ژاپن می‌شود.

شما فکر‌ می‌کنید این اتمام موجودی به دلیل تقاضای بالا بوده یا موجودی پایین؟ به هر حال قیمت ۱۹۱۹ دلاری برای گوشی تاشو گوگل با مشخصات نه‌چندان پرچمدار شاید حتی خود گوگل را به فکر فروبرده و موجودی زیادی از آن را تولید نکرده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)