حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو T2 5G و T2x 5G با صفحه نمایش بزرگ FullHD+ معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو گوشی های هوشمند جدید خود را با نام T2 5G و T2x 5G در کشور هند معرفی کرد. این گوشی‌ها جانشینان سری Vivo T1 سال گذشته خواهند شد. هر دو دستگاه سری Vivo T2 دارای ناچ قطره ای بوده و ماژول دوربین مستطیلی شکلی دارند. در ماژول این دو تلفن هوشمند، لنز های دوربین در دو حلقه مجزا قرار گرفته اند. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی جدید ویوو بیندازیم.

ویوو T2 5G از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد

ویوو T2 5G دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. پنل نمایشگر این تلفن هوشمند از نوع AMOLED بوده و رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد‌. این صفحه نمایش ۶.۳۸ اینچی، توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را دارد. همان طور که در ابتدا اشاره شد، دوربین سلفی این گوشی هوشمند درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. این گوشی از Wi-Fi دو بانده، بلوتوث، GPS برخوردار بوده و به درگاه USB Type-C نیز مجهز است. یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای ویوو تی ۲ در نظر گرفته شده است. این گوشی از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن این دستگاه ۱۷۲ گرم بوده و ابعاد آن ۱۵۸.۹۱ x ۷۳.۵۳ x ۷.۸۰ میلی متر است.

ویوو T2 5G در کنار T2x 5G

ویوو برای T2 5G به سراغ تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ رفته است. این تراشه به پردازنده گرافیکی Adreno 619 مجهز است. این گوشی در دو نسخه با ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. هر دو این نسخه ها از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردارند. البته این میزان حافظه داخلی، به وسیله کارت حافظه MicroSD قابل ارتقاء خواهد بود. این گوشی به رابط کاربری Funtouch OS مجهز شده و به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Vivo T2 5G قرار گرفته است. دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و همزمان به لرزشگیر اپتیکال (OIS) و لرزشگیر دیجیتال (EIS) مجهز است. دوربین دوم نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. و برای تشخیص عمیق صحنه به کار خواهد آمد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند به سنسوری با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل مجهز شده، که برای عکاسی سلفی و تماس های ویدیویی ، مناسب به نظر می‌رسد.

گوشی هوشمند Vivo T2x 5G از تراشه مدیاتک برخوردار است

به سراغ ویوو T2x 5G می‌رویم. این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی IPS LCD مجهز شده است. این نمایشگر وضوح FullHD+ دارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته، و دو لنز دوربین در قاب پشتی آن دیده می‌شود. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی Vivo T2x 5G دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز به همراه فلاش LED در کنار آن قرار گرفته است. در این گوشی خبری از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نبوده و این حسگر، بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. ویوو تی ۲ ایکس به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Funtouch OS 13 برخوردار خواهد بود.

Vivo T2x 5G

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ به همراه ۸ گیگابایت رم LPDDR4x نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. این دستگاه به حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع UFS 2.2) مجهز شده است. Vivo T2x 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند ‌‌.

از ویژگی های مشترک Vivo T2 و T2x می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم مجازی، پشتیبانی از کارت microSD از طریق اسلات سیم کارت هیبریدی، پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، Wi-Fi دو بانده، بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB Type-C و برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

Vivo T2x 5G

گوشی های جدید Vivo چه قیمتی دارند؟

قیمت ویوو T2 برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی معادل ۱۸,۹۹۹ روپیه (حدودا ۲۳۱ دلار) و برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی معادل ۲۰,۹۹۹ روپیه (حدوداً ۲۵۵ دلار) است. این گوشی در دو رنگ Velocity Wave و Nitro Blaze عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند از ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ (۲۹ فروردین ۱۴۰۲)، برای خرید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ویوو X90s با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس ارائه خواهد شد؟

ویوو T2x در سه نسخه ۴ + ۱۲۸ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت های ۱۲,۹۹۹، ۱۳,۹۹۹ و ۱۵,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۵۸ دلار، ۱۷۰ دلار و ۱۹۴ دلار) عرضه می‌شود. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی در سه رنگ آبی دریایی، طلایی و مشکی براق به در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. فروش این تلفن هوشمند از ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (یکم اردیبهشت) در ساعت ۱۲ بعد از ظهر (به وقت محلی) از طریق وب سایت های Flipkart و Vivo آغاز می‌شود.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی