حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X90s با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس ارائه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

سری ویوو X90 حدودا ۴ ماه پیش رسما معرفی شدند. عرضه جهانی آن‌ها ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ انجام شد و به نوعی پرچمدارهای به‌روز برند Vivo محسوب می‌شوند. به تازگی اما درباره جانشین آن‌ها گزارش‌هایی به گوش می‌رسد. احتمالا جانشین آن با پسوند S و به عنوان یک بهینه‌سازی کوچک همراه باشد. گفته شده که ویوو X90s با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس ارائه خواهد شد.

ویوو X90s

آنطور که در گزارش جدید آمده است، یک مدل تازه به نام Vivo X90S وجود خواهد داشت که از چیپست مدیاتک Dimensity 9200 Plus استفاده می‌کند. این تراشه همانند دستگاه مذکور هنوز رسما معرفی نشده است.

‍ویوو

‍ویوو

ویوو X90S دومین گوشی بعد از iQOO Neo 8 Pro خواهد بود که ویوو آن را با چیپست جدید مدیاتک معرفی خواهد کرد. منبع خبر ادعا کرده که امتیاز AnTuTu تراشه پرچمدار جدید Dimensity بالاتر از اسنپدراگون 8 نسل 2 معمولی خواهد بود. همچنین احتمالا بزرگترین هسته این تراشه پرچمدار مدیاتک کمی قدرتمندتر از تراشه پرچمدار کوالکام است.

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس امتیاز ۱.۳۵ میلیلون را در AnTuTu ثبت می‌کند، عددی که بسیار بالاتر از vivo X90 Pro Plus و سامسونگ Galaxy S23 Ultra است. هر دوی این دستگاه پرچمدارهای بسیار قابلی هستند.

همانطور که می‌دانید، نتیجه بنچمارک Antutu مجموع عملکرد CPU، GPU، حافظه و UX است. در نتیجه ما نمی‌دانیم که افزایش امتیاز دقیقا به کدام بخش مربوط می‌شود. باید صبر کرد تا این تراشه جدید معرفی شود، روی دستگاه‌های جدید استفاده گردد و در نهایت در تست‌ها عملکرد واقعی آن را تست کنیم.

نظر شما چیست؟ دستگاه پرچمدار مجهز به تراشه پرچمدار مدیاتک می‌خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)