حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 بزرگ‌تر و واضح‌تر از انتظارات پیشین خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، نمایشگر

گلکسی زد فلیپ سامسونگ اواخر امسال به‌روزرسانی گسترده‌ای دریافت خواهد کرد. برخی ممکن است بگویند این بهترین ارتقا در تاریخ این سری خواهد بود. پیش از این، شواهد نشان می‌داد که گلکسی زد فلیپ 5 نمایشگر کاور بزرگ‌تری خواهد داشت و اکنون جزئیات بیشتری در مورد ابعاد و رزولوشن نهایی آن بدست آمده است.

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

طبق گفته‌های تحلیلگر معتبر صنعت نمایشگر، DSCCross، گلکسی زد فلیپ 5 همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود، صفحه‌نمایش پوششی 3.14 اینچی نداشته، اما از یک پنل بزرگتر 3.8 اینچی بهره می‌برد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این نمایشگر ثانویه باید تقریباً تمام نیمه بالایی پنل پشتی Z Flip 5 را پوشش دهد.

یک پنل 3.8 اینچی ارتقاء بزرگی نسبت‌به پنل پوششی 1.9 اینچی گلکسی زد فلیپ 4 است و دقیقاً هم‌اندازه نمایشگر Galaxy Folder 2 خواهد بود. این دستگاه درحقیقت یک گوشی تاشو بود اما نه با پنل تاشوی واقعی، بلکه ترکیبی از گوشی‌های تاشو کلاسیک با دکمه‌های فیزیکی و نمایشگر و سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رفت.

پس از انتشار این اطلاعات، افشاگر مشهور، Ice universe، داده‌های قبلی را کمی تصحیح کرده و ابعاد دقیق نمایشگر خارجی زد فلیپ 5 را معادل 3.4 اینچ و رزولوشن آن را نیز 720×748 بیان کرده است. با توجه به سابقه هر دو افشاگر، اطلاعات آیس یونیورس احتمالاً به محصول نهایی نزدیک‌تر خواهد بود.

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

علاوه‌بر اطلاعات صفحه‌نمایش کاور، منبع مذکور همچنین فاش کرد که سامسونگ دیسپلی چه زمانی ارسال پنل‌ها را آغاز می‌کند و غول فناوری کره‌ای چه زمانی شروع به مونتاژ گلکسی Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 آینده خود می‌کند.

عرضه پنل دو دستگاه تاشو نسل بعدی باید از اردیبهشت‌ماه آغاز شود. سپس، سامسونگ باید فرآیند تولید را در خردادماه آغاز کند. طبق این جدول زمانی، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ مشابه مدل پیشین خود در حوالی مردادماه به‌صورت رسمی معرفی شوند.

گزارش دیگری در اوایل امروز حاکی از آن بود که سامسونگ ممکن است از پنل‌های OLED مبتنی‌بر مواد M12 برای گوشی‌های تاشوی آینده خود استفاده کند، حتی اگر اولین گوشی تاشوی گوگل از پنل‌های باکیفیت‌تر OLED مبتنی‌بر M13 بهره ببرد.

نظر شما درباره اندازه نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی