حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل تخلیه باتری گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 پس از دریافت آپدیت OneUI 6.1 گزارش شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

مشکل تخلیه باتری گلکسی Z Fold 5 و گلکسی Z Flip 5 گزارش شده است. گفته می‌شود که عمر باتری این دو تلفن هوشمند تاشو، پس از دریافت و نصب آپدیت One UI 6.1 کاهش پیدا کرده است. در ادامه به جزئیات این گزارش می‌پردازیم.

هنوز مشکل تخلیه باتری گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ از سوی سامسونگ تأیید نشده است

هفته گذشته بود که سامسونگ به‌روزرسانی مورد انتظار One UI 6.1 را برای Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 منتشر کرد. این آپدیت، ویژگی های هوش مصنوعی را به گوشی های تاشو سامسونگ آورد. اما به نظر می‌رسد که One UI 6.1 علاوه بر ویژگی های جدید، مشکلاتی را نیز به همراه داشته است.

گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵

چندین کاربر گلکسی Z Fold 5 و گلکسی Z Flip 5 گزارش داده‌اند که پس از نصب به‌روزرسانی One UI 6.1، با مشکل تخلیه باتری مواجه شده‌اند. باتری این دو تلفن هوشمند تاشو سامسونگ، دیگر مانند قبل از آپدیت دوام نمی‌آورد. وب‌سایت Sammobile اشاره می‌کند که حتی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ آنها نیز از مشکل مشابهی برخوردار است.

سامسونگ تاکنون وجود این مشکل را به طور عمومی تایید نکرده است. اما احتمالا از وجود مشکل تخلیه سریع باتری Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 آگاه است. بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی و انجمن های سامسونگ، شروع به شکایت از این مشکل کرده‌اند.‌ چنین مشکلاتی معمولاً پس از انتشار یک آپدیت بزرگ رخ می‌دهد. انتظار داریم که سامسونگ این باگ ها را با به‌روزرسانی های بعدی، برطرف کند. متأسفانه تاکنون، این غول فناوری کره‌ای، چیزی در این مورد تایید نکرده است.

مشکل تاچ گلکسی اس ۲۳ در آپدیت One UI 6.1 سامسونگ تایید شد، مشکل گوگل است؟!

می‌توانید در این ویدئو، قابلیت های مختلف One UI 6.1 را ببینید. امیدواریم که مشکل به وجود آمده برای کاربران این دو تلفن هوشمند تاشو سامسونگ، به‌زودی برطرف شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی