حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N30 احتمالا نسخه ری‌برند شده Nord CE 3 Lite باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

هفته گذشته بود که وان پلاس Nord CE 3 Lite با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد. این دستگاه برای بازار هند و اروپا عرضه شه است. گفته می‌شود که وان پلاس Nord N30 احتمالا به عنوان نسخه ری‌برند شده Nord CE 3 Lite به بازار امریکا راه پیدا کند.

وان پلاس Nord N30

آنطور که پیداست وان پلاس برای عرضه مدل جدید خود در بازار امریکا، به دنبال یک اسم آشناتر می‌گردد. درحالی که برخی کاربران بازار امریکا به دنبال جانشین وان پلاس Nord N20 هستند، احتمالا عضو جدید Nord CE بتواند همین جانشین باشد.

آنطور که گفته می‌شود، بر اساس رصدی که در چندین خط کد صورت گرفته، دو اسم OnePlus Nord N30 و OnePlus Nord CE 3Lite 5G در حقیقت برای یک دستگاه هستند. این نام‌ها برای بازارهای مختلف استفاده خواهند شد.

در صورت صحت این موضوع، احتمالا دستگاه میان‌رده جدید وان پلاس با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار وارد بازار موبایل امریکا شود. جایی که رقیب پرتعدادی ندارد و برند OnePlus یک نام شناخته شده از اکوسیستم اندروید است.

وان پلاس Nord CE 3 Lite همانند نسل قبلی خود، از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است. این تلفن هوشمند جدید وان پلاس به ۸ گیگابایت حافظه رم (به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم مجازی) و دو حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ری‌برندکردن دستگاه در بازارهای مختلف تصمیم صحیحی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)