حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N20 5G با Snapdragon 695 و اندروید ۱۱ رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، وان‌پلاس

مدت ها بود که درباره میان رده جدید وان پلاس یعنی Nord N20 شایعاتی می شنیدیم. این دستگاه به صورت رسمی رونمایی شده و بازار هدفش بازار امریکاست. وان پلاس Nord N20 5G با Snapdragon 695 و اندروید ۱۱ رسما معرفی شده است و طراحی خاص آن بدون شک ما را کمی به یاد آیفون ۵ می اندازد.

وان پلاس Nord N20

دلیل این که با دیدن این گوشی به یاد آیفون ۵ می افتیم آن بخش شیشه ای پایین قاب پشتی است. البته که لبه های تیز گوشی هم بی  تاثیر نیستند اما پس از مدت ها دیدن این ترکیب می تواند جذاب باشد. وان پلاس درباره جنس بدنه گوشی اطلاعات دقیقی نداده و نمی دانیم که آیا کل قاب پشتی شیشه ای است و بخش پایینی شیشه غیرمات استفاده شده یا بدنه آلومینیومی است و بخش پایینی شیشه.

طراحی خاص قاب پشتی وان پلاس Nord N20

طراحی خاص قاب پشتی وان پلاس Nord N20

این گوشی با تراشه سری 600 اسنپدراگون کوالکام، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم و طبیعتا اتصال 5G همراه است. این گوشی یک پله بالاتر از Nord N200 5G قرار می گیرد. همچنین به جای پنل LCD سال گذشته، صفحه نمایش OLED را برای شما ارایه می کند.

این صفحه نمایش 6.4 اینچی دارای وضوح 1080p و رفرش ریت 60 هرتز است. این رفرش ریت کندتر از پنل 90 هرتزی Nord N10 5G است، اما آن صفحه نمایش LCD بود و این جا یک پنل OLED داریم. بر این اساس می توان گفت که نمایشگر N20 5G یک ارتقاء است. وان پلاس در دفاع از خود به گران تر شدن دستگاه در صورت استفاده از پنل رفرش ریت بالا اشاره می کند. این در حالی است که نماینده های پوکو و شیائومی با همین پنل و قیمت بهتر ارایه می شوند!

وان پلاس Nord N20

وان پلاس Nord N20

موضوع قابل توجه دیگری در مورد Nord N20 5G وجود ندارد. مشخصات آن به دستگاهی اشاره می کند که بر عملکرد خوب در محدوده قیمت اقتصادی تمرکز دارد.

چیپست اسنپدراگون 695 5G، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 33 واتی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی از جمله مشخصات نورد ان ۲۰ وان پلاس است. این گوشی با اندروید 11 عرضه می شود، بنابراین در این زمینه یک قدم عقب تر است، اما در غیر این صورت روی کاغذ به عنوان رقیب گوشی های مقرون به صرفه سری A سامسونگ خوب به نظر می رسد.

قیمت وان پلاس Nord N20 5G

قیمت وان پلاس Nord N20 5G در امریکا و به صورت انحصاری تحت اپراتور T-Mobile برابر ۲۸۲ دلار است. این قیمت برای ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم و ۶ گیگابایت حافظه رم است.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی وان پلاس چیست؟ نمایشگر رفرش ریت پایین و اندروید ۱۱ برای این رده قیمتی مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

قیمتش ک مسخرس
ولی طراحیش بدم نیس ولی نبود یک قاب برای دوربین اسمش نمیشه گذاشت خاص بودن یا خلاقیت
اون بدنه تخت هم اصلا کپی نیس با اینکه طرفدار اپلم ولی اون حاشیه پایین براق هم جالبه هم نح بنظرم نبود بیتر میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)