حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات وان پلاس Nord CE 3 Lite فاش شد + قیمت احتمالی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس تأیید کرده است که گوشی هوشمند میان رده جدید خود را در چهارم آوریل (۱۵ فروردین) برای عرضه در بازار های جهانی معرفی خواهد کرد. هندزفری Nord Buds 2 نیز در کنار این گوشی هوشمند معرفی خواهد شد. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات، یعنی SnoopyTech، مشخصات و رندر وان پلاس Nord CE 3 Lite را به اشتراک گذاشته است. قیمت این دستگاه در بازار های اروپایی نیز فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این اخبار جدید بپردازیم.

رندر های جدید Nord CE 3 Lite جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند

رندر های منتشر شده وان پلاس Nord CE 3 Lite، طراحی تخت فریم های این دستگاه را نشان می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که قاب پشتی این گوشی، برای کاربری راحت تر کمی خمیدگی دارد. این دستگاه در دو رنگ لیمویی و خاکستری عرضه خواهد شد. دکمه پاور در سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا و ورودی سیم کارت در سمت چپ فریم این گوشی تعبیه شده است. لبه پایینی فریم دارای پورت USB Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری صدا و خروجی اسپیکر اصلی خواهد بود.

رندر وان پلاس نورد سی ای ۳ لایت

قاب پشتی وان پلاس نورد سی ای ۳ لایت میزبان سه لنز دوربین خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو) قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی این تلفن هوشمند دارای وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. یک پانچ هول در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش این دستگاه دیده می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی با گشودگی دیافراگم f/2.4 درون این پانچ هول قرار گرفته است.

رندر جدید OnePlus Nord CE 3 Lite

مطابق با گزارش Gizmochina، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ نیروی پردازشی مورد نیاز Nord CE 3 Lite 5G را تأمین خواهد کرد. نسخه ای از این گوشی به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز می‌شود. این تلفن هوشمند از کارت حافظه Micro SD نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. OnePlus Nord CE 3 Lite به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Oxygen OS 13 برخوردار است. انتظار می‌رود که این گوشی دو آپدیت اندروید و تا سه سال آپدیت های امنیتی گوگل را دریافت کند.

بنچمارک گیک‌ بنچ Nord CE 3 Lite وان پلاس مشخصات این گوشی را فاش کرد

وان پلاس نورد سی ای ۳ لایت قیمتی معادل ۳۲۹ یورو خواهد داشت

گفته می‌شود که قیمت وان پلاس Nord CE 3 Lite تنها ۳۲۹ یورو خواهد بود. احتمالا این قیمت باعث خواهد شد که توجه بسیاری از کاربر به سمت Nord CE 3 Lite جلب شود. نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟ گوشی بهتری را با قیمت کمتر از ۳۵۰ یورو سراغ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی