حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G Power 5G با دیمنسیتی ۹۳۰ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

از ۲ سال پیش تا کنون تعداد محصولات 5G اقتصادی برند Motorola رو به افزایش است. موتورولا Moto G Power 5G با دیمنسیتی ۹۳۰ رسما معرفی شده و تمرکز آن روی بازار امریکاست.

موتورولا Moto G Power 5G

موتورولا جدیدترین عضو سری Moto G Power خود را در ایالات متحده با نام Moto G Power 5G معرفی کرد. این دستگاه یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح +FHD دارد.

چیپست مدیاتک Dimensity 930 اتصال 5G را برای این دستگاه به همراه دارد. این تراشه جانشین دیمنسیتی ۹۲۰ محسوب می‌شود و در برخی از دستگاه ها مانند ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس استفاده شده است. پردازنده مرکزی یا CPU این تراشه به دو هسته Cortex-A78 (با کلاک ۲.۲ گیگاهرتز) و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز مجهز شده است.

موتورولا همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی را در نظر گرفته است اما درون جعبه یک سرشارژر ۱۰ واتی به شما ارائه می‌شود!

این تراشه با 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. فضای ذخیره سازی از طریق microSD قابل افزایش بوده و همچنین این دستگاه دارای جک هدفون است.

موتورولا موتو جی پاور فایوجی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت دارد که با ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو همراه است. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را با رابط کاربری Moto MyUX ارائه می‌کند.

قیمت موتورولا Moto G Power 5G

موتورولا موتو جی پاور 5G در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. قیمت مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و در بازار امریکا معادل ۳۰۰ دلار تعیین شده است.

نظر شما دباره گوشی 5G میان‌رده جدید Motorola چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)