حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y77 با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰ در چین معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو Y77 در کشور چین معرفی شده است. استفاده از این نام کمی عجیب به نظر می‌رسد. زیرا در هفته جاری Vivo Y77 5G در مالزی رونمایی شده بود. البته گوشی هوشمندی که برای عرضه در بازار مالزی در نظر گرفته شده، هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات با Y77 چینی متفاوت است. احتمالا این نام آنقدر برای ویوو جذاب است که آن را برای دو محصول متفاوت به کار گرفته و چندان هم اهمیت نمی‌دهد که ممکن است کاربران سردرگم شوند!

ویوو Y77 مشخصات متفاوتی نسبت به Y77 5G دارد!

ویوو Y77 چینی با آنکه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند، اما در نام گذاری آن خبری از پسوند 5G نیست. نسخه جهانی این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Dimensity 810 تأمین می‌کند. نسخه مخصوص کشور چین اما به تراشه قدرتمند تر Dimensity 930 مجهز شده است. این گوشی هوشمند در سه نسخه با حافظه های رم ۶,۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Vivo Y77

جدیدترین تلفن هوشمند ویوو از صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۸۸×۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نوع پنل استفاده شده IPS LCD بوده و طبیعتا خبری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم نیست. سنسور مذکور در این دستگاه از نوع خازنی بوده و بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. دو لنز دوربین در قاب پشتی Vivo Y77 دیده می‌شود. دوربین اصلی گشودگی دیافراگم f/1.8 داشته و از سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. در کنار آن نیز دوربین ۲ مگاپیکسلی  ماکرو (با دریچه دیافراگم f/2.4) قرار گرفته است. همچنین باید اشاره کنیم که دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و از فناوری تشخیص چهره نیز برخوردار است.

Vivo Y77

برای تهیه میان رده جدید ویوو باید چقدر هزینه کرد؟

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. Vivo Y77  به طور پیش‌فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز بوده و از رابط کاربری Origin OS Ocean استفاده می‌کند. جدیدترین گوشی هوشمند ویوو در سه رنگ و چهار نسخه عرضه می‌شود.  نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱,۴۹۹ یوآن (۲۲۳ دلار)، نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایت ۱,۵۹۹ یوآن (۲۳۸ دلار)، نسخه دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت ۱,۷۹۹ یوآن (۲۶۸ دلار) و نسخه ۱۲ گیگابایت رم نیز با قیمت ۱,۹۹۹ یوآن (۲۹۸ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

گوشی های Vivo S15 و Vivo S15 Pro به‌ترتیب با اسنپدراگون 870 و دیمنسیتی 8100 معرفی شدند

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟ آیا این نامگذاری عجیب ویوو باعث سردرگمی کاربران نخواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی