حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان رونمایی گلکسی S23 FE چارک چهارم ۲۰۲۳ است + مشخصات احتمالی

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در چند ماه اخیر شایعات ضد و نقیض زیادی درباره گلکسی اس ۲۳ اف ای منتشر شده است. برخی معتقدند سامسونگ از عرضه سری آینده گوشی های فن ادیشن خود برای دومین سال متوالی خودداری خواهد کرد؛ اما برخی دیگر ادعا می‌کنند که زمان رونمایی گلکسی S23 FE چارک چهارم سال جاری میلادی خواهد بود. کدام ادعا درست است؟ واقعا اس ۲۳ اف ای در راه است؟

زمان رونمایی گلکسی S23 FE سامسونگ نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خواهد بود

همان طور که اشاره شد، شایعات ضد و نقیض زیادی گوشی فن ادیشن آینده سامسونگ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده، قابل اعتماد تر بوده و سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی و عرضه گلکسی S23 FE است؛ گفته می‌شود که زمان رونمایی این دستگاه در چارک چهارم ۲۰۲۳ خواهد بود. سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند. این تلفن های هوشمند تنها از تراشه های اسنپدراگون استفاده می‌کنند. اما احتمالاً سامسونگ نظر دیگری درباره نسخه FE دارد!

Galaxy S21 FE

وب‌سایت SamMobile در آخرین گزارش خود ادعا می‌کند که Galaxy S23 FE در تمامی بازار ها (از جمله بازار ایالات متحده) با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد. Exynos 2200 همان تراشه ای است که نیروی پردازشی مورد نیاز سزی گلکسی اس ۲۲ را تأمین می‌کند. Exynos 2200 اولین تراشه سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD بود. با وجود این همکاری، تراشه مورد بحث نتوانست انتظارات سامسونگ را برآورده کند و به همین دلیل، این غول فناوری کره ای برای آخرین گوشی پرچمدار خود تصمیم به همکاری با کوالکام گرفت.

تا زمان عرضه گلکسی S23 FE، تقریباً دو سال از عمر اگزینوس ۲۲۰۰ می‌گذرد. امیدواریم سامسونگ با بهینه سازی هایی، مشکلات این تراشه را حل کند. مشتریان و طرفداران آمریکایی سامسونگ، همیشه از تراشه های اسنپدراگون (در گوشی های سری اس این شرکت) استفاده کرده اند. بنابراین اگر Exynos 2200 به کار گرفته شده در Galaxy S23 FE مشکلاتی داشته باشد، فروش این تلفن هوشمند در بازار آمریکا با مشکل مواجه خواهد شد!

گلکسی اس ۲۳ اف ای سامسونگ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

به سراغ دیگر مشخصات گلکسی اس ۲۳ اف ای می رویم. یکی از بزرگترین به روز رسانی های این گوشی نسبت به نسل قبل، استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. S20 FE و S21 FE از همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مدل های استاندارد سری S20 و S21 استفاده می‌کردند. با به کارگیری دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در سری اس ۲۲ و اس ۲۳ (غیر از مدل اولترا) استفاده از سنسوری با این رزولوشن در S23 FE منطقی به نظر می‌رسد. ادعا می‌شود که گوشی فن ادیشن آینده سامسونگ در نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دستگاه از ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم نیز برخوردار خواهد بود.

زمان رونمایی گلکسی S23 FE

Galaxy S20 FE

گفته می‌شود که Galaxy S23 FE همانند دو نسل قبلی خود از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. اما ای کاش سامسونگ بتواند پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی را (بدون افزایش قیمت) به این گوشی اضافه کند. S23 FE دارای شماره مدل SM-S711x خواهد بود. توجه داشته باشید که سری 7xx از اعداد در اینجا همان چیزی است که سامسونگ برای سری گلکسی زد فلیپ نیز استفاده می‌کند، که نشان می‌دهد اگرچه این دستگاه‌ها گوشی های سطح بالایی هستند، اما قرار نیست به عنوان یک دستگاه پرچمدار در نظر گرفته شوند.

ویدیو رسمی معرفی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ را تماشا کنید

اطلاعات منتشر شده تا کنون به صورت رسمی از سوی سامسونگ تایید نشده اند. اما همیشه ممکن است تا زمانی که یک گوشی جدید وارد بازار می‌شود، تعدادی از جزئیات تغییر کند.

به توجه به اطلاعات منتشر شده، نظر شما درست Galaxy S23 FE سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی