حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ گلکسی S20 FE 5G در ایران رسما ارائه شد

در حالی که انتظار می‌رفت آپدیت One UI 5.1 سامسونگ طی هفته‌های آتی برای محصولات واجد شرایط این برند عرضه شود، باید بگوییم که امروز کاملا غافلگیر شدیم. آپدیت One UI 5.1 سامسونگ گلکسی S20 FE 5G در ایران رسما ارائه شده و به نظر می‌رسد که عرضه این آپدیت خیلی سریع‌تر از انتظارها خواهد بود.

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE 5G در ایران

رابط کاربری تازه سامسونگ One UI 5.1 همراه با سری گلکسی S23 عرضه شد. این رابط کاربری شامل بهبودهای متعددی است که تجربه کاربری بهتری را برای گوشی‌های این برند به ارمغان خواهد آورد.

طبق انتظار باید این آپدیت ابتدا به پرچمدارهای پریمیوم نسل قبلی ارائه می‌شد و سپس به دیگر دستگاه‌ها می‌رسید. با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر به چنین مواردی اعتفاد ندارد و در سریع‌ترین زمان ممکن آپدیت‌های جدید را به دستگاه‌های واجد شرایط ارائه می‌کند.

آنطور که گفته شده تمام دستگاه‌هایی که آپدیت One  UI 5.0 را دریافت کرده‌اند برای دریافت One UI 5.1 واجد شرایط هستند. هر چند این ادعا هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

به گلکسی S20 FE مدل 5G سامسونگ برسیم. امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ آپدیت رابط کاربری جدید One UI 5.1 برای این دستگاه در ایران رسما ارائه شده است.

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE 5G در ایران

آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE 5G در ایران

همانطور که در اسکرین شات بالا می‌بینید، حجم این آپدیت برابر ۱۳۳۷ مگابایت است. وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی فوریه ۲۰۲۳ را هم به همراه خود دارد. پس از انجام این آپدیت تعداد زیادی از نرم افزارهای پیش فرض سامسونگ نیز آپدیت خواهند شد.

اگر نوتیفیکیشن آپدیت OTA جدید Galaxy S20 FE 5G برای شما ارائه نشده است می توانید با مراجعه به تنظیمات، آپدیت نرم افزاری و زدن روی دانلود و نصب، از در دسترس بودن این آپدیت برای موبایل خود مطلع شوید. اگر هنوز این آپدیت برای شما ارائه نشده است، نگران نباشید. این آپدیت‌ها به صورت دسته‌ای عرضه می‌شوند و احتمالا تا هفته‌های آینده برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ برمبنای اندروید ۱۳ توسعه داده شده است و بهبودهایی بر رابط کاربری One UI 5.0 که برمبنای همین سیستم‌عامل گوگل بود را ارائه خواهد کرد. می‌توانید تغییرات کامل این رابط کاربری را از اینجا مطالعه کنید:

لیست تغییرات آپدیت One UI 5.1 سامسونگ منتشر شد

شما گلکسی S20 FE 5G دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

باریکلا بابا

خیلی سریع داره آپدیت میده، خیییلی سریع

دنیا دنیا هم آپدیت بده بار اندروید شخمی‌ه 🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)