حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 FE سامسونگ شاید تا اواسط ۱۴۰۲ عرضه شود: به جای Galaxy A74 ؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به راحتی  می‌توان گفت Galaxy S20 FE برای سامسونگ موفقیت بزرگی بود به خصوص در مدل 5G و استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ که کاربران را راضی نگاه داشت. با این حال جایگزین آن که خیلی هم دیر به بازار عرضه شد نتوانست به آن خوبی عمل کند. این دستگاه یعنی Galaxy S21 FE به آن خوبی عمل نکرد و این عدم موفقیت را در عرضه شدن فقط در مدل اگزینوس و قیمت نه‌چندان رقابتی می‌توان دید. متاسفانه Galaxy S22 FE اصلا معرفی نشد و حالا شایعاتی درباره Galaxy S23 FE وجود دارد. شنیده می‌شود که گلکسی S23 FE سامسونگ شاید تا اواسط ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد. البته احتمالا این عرضه به قیمت عدم عرضه Galaxy A74 تمام خواهد شد.

گلکسی S23 FE سامسونگ

به گفته یک نشریه کره‌ای، سامسونگ عضو جدید سری Galaxy S Fan Edition یا همان Galaxy FE را در تا اواسط سال ۱۴۰۲ روانه بازار خواهد کرد. در حالی که بسیاری تصور می‌کنند که سامسونگ سری Fan Edition را متوقف کرده است، گزارش جدید ادعا می کند که این شرکت گلکسی S23 FE را عرضه خواهد کرد اما Galaxy A74 عرضه نخواهد شد.

علاوه بر این، ممکن است برنامه ریزی گسترده‌تری برای عرضه گلکسی S23 FE در بازارهای مختلف وجود داشته باشد.

سامسونگ

سامسونگ

ظاهرا سامسونگ موفق شده بیش از ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی S20 FE بفروشد. در مقابل گلکسی S21 FE و گلکسی A73 عملکرد خوبی نداشتند. مثلا گلکسی A73 در کل توانست ۳ میلیون دستگاه بفروشد.

بنابراین، این شرکت با دقت در حال بررسی سبد محصولات خود است تا فروش بهینه‌تری داشته باشد. طبق گزارش ها، این شرکت برای بهبود فروش Galaxy S23 FE از طراحی و تولید گلکسی A74 صرف نظر خواهد کرد.

در حالی که هیچ گزارش مفصل‌تری در مورد گلکسی S23 FE منتشر نشده است، برخی گزارش‌ها ادعا می کنند که از چیپست Exynos 2300 استفاده نخواهد کرد. بنابراین، ممکن است سامسونگ یا از Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy یا اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ سال گذشته استفاده کند. به غیر از چیپست، امیدواریم سامسونگ دوربین های گلکسی اس 23 FE را نیز بهبود بخشد.

حدس استفاده از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ می‌تواند گزینه قابل باورتری برای Galaxy S23 FE باشد، چرا که اکثر رقبای پرچمدار اقتصادی این دستگاه از همین تراشه استفاده می‌کنند و قیمت خوبی هم دارند.

نظر شما چیست؟ عدم تولید گلکسی A74 و تولید گلکسی S23 FE تصمیم خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خوبه به نظرم

سری گلکسی A7 اصلا محبوب نیست ولی FE می تونه موفق باشه اگر درست قیمت ‌گذاری و انتخاب مشخصات بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)