حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعطیل شدن بخش گوشی‌های گیمینگ لنوو Legion

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لنوو

بازار موبایل‌های هوشمند هر چند که مدام با برندها و مدل‌های جدید به‌روز و متنوع‌تر می‌شود اما قرار نیست برای همه برندها جذاب باشد. اگر به یاد داشته باشید، حدود دو سال پیش و در فروردین ۱۴۰۰ شاهد خروج ال جی از بازار موبایل بودیم. حالا و در فروردین ۱۴۰۲ زیربرند گیمینگ لنوو تعطیل می‌شود. تعطیل شدن بخش گوشی‌های گیمینگ لنوو Legion شاید می‌توان گفت که دسته‌بندی “گوشی‌های گیمینگ” آن‌چنان پرمخاطب و سودده نیست.

تعطیل شدن بخش گوشی‌های گیمینگ لنوو Legion

چند روز پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که لنوو به‌دنبال تعطیل کردن برند Legion گوشی‌های هوشمند خود است. اکنون، این خبر رسمی است و سخنگوی لنوو در بیانیه‌ای این موضوع را تأیید کرد.

این شرکت تصمیم به تعطیل کردن بخش گوشی‌های گیمینگ Legion به عنوان بخشی از تحول گسترده‌تر کسب‌وکار و ادغام پورتفولیوی بازی خود است.

سخنگوی لنوو در بیانیه‌ای گفت:

«به‌عنوان پیشرو در دستگاه‌ها و محصولات بازی، لنوو متعهد به پیشبرد محصولات بازی در فرم‌فکتورهای مختلف و همچنین تمرکز بر جایی است که می‌تواند بیشترین ارزش را برای جامعه جهانی بازی داشته باشد».

لنوو در سال ۲۰۲۲ با اولین نسل Legion Pro وارد بخش گوشی های هوشمند مخصوص بازی شد. این شرکت Legion Phone Duel 2 را در سال 2021 و Legion Y70 در سال گذشته معرفی کرد.

این گوشی‌های هوشمند دارای ویژگی‌ها و طراحی نوآورانه‌ای از جمله دوربین‌های سلفی پاپ‌آپ روی ضلع طولی دستگاه، فن‌های خنک‌کننده اختصاصی و درگاه‌های شارژ دوگانه هستند. طبق گزارشات، لنوو تعدادی از نیروهای این بخش را اخراج کرده است در حالی که برخی دیگر به بخش تولید دیگر محصولات مانند بخش تبلت لنوو منتقل شده اند.

با خروج لنوو از بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ، حالا برندهای زیر برای علاقه‌مندان باقی خواهد ماند:

  1. ۱- ایسوس ROG Phone
  2. ۲- زد‌تی‌ای Nubia Red Magic
  3. ۳- شیائومی Black Shark

البته به نظر می‌رسد حتی بلک شارک هم با مشکل مواجه شده است، اما ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه جهانی ROG Phone 7 در ناریخ ۲۴ فروردین است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اکوسیستم اندروید یک دسته‌بندی شکست‌خورده دیگر را تجربه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)