حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو به‌دنبال تعطیل کردن برند Legion گوشی‌های هوشمند خود است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، لنوو

بر اساس پستی منتشرشده توسط کاربری که به‌نظر می‌رسد یک کارمند لنوو باشد، گفته می‌شود که لنوو کل تجارت گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود با برند اختصاصی Legion را تعطیل خواهد کرد. این شرکت هنوز به این شایعه پاسخ رسمی نداده است. این تصمیم زمانی اتخاذ می‌شود که بازار گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی با افزایش رقابت و کاهش وجه تمایز مواجه شده است و چندی پیش نیز شایعه شد که شیائومی قصد دارد رویه مشابهی را با سری بلک شارک خود درپیش بگیرد.

تعطیل کردن برند Legion لنوو در گوشی‌های هوشمند

تعداد زیادی از کارمندان لنوو که گواهینامه Maimai و Momo را دراختیار داشتند، ادعا کرده‌اند که از این شرکت اخراج شده‌اند. برخی از این کارمندان به سایر خطوط تجاری مانند بخش تبلت لنوو منتقل شده‌اند. انتظار می‌رود بین 50 تا 100 کارمند اخراج شوند و کسانی که قرارداد جدایی امضا کرده‌اند ظرف سه روز غرامت دریافت کنند.

گوشی هوشمند Legion Y70 لنوو که در آگوست سال گذشته عرضه شد، یک محصول محبوب در بازار گوشی‌های مخصوص بازی بود که دارای پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، فضای ذخیره‌سازی و حافظه رم LPDDR5+UFS3.1 و نمایشگری با رفرش‌ریت فوق‌العاده بالا 144 هرتز بود. بااین‌حال، ازآنجایی‌که گوشی‌های هوشمند سطح بالا در بازار به‌طور فزاینده‌ای توانایی رقابت با تلفن‌های مخصوص بازی را پیدا کرده‌اند، ارزش منحصربه‌فرد گوشی‌های هوشمند گیمینگ مانند سری Legion کاهش یافته است.

تعطیل کردن برند Legion لنوو در گوشی‌های هوشمند

تعطیل کردن برند Legion لنوو در گوشی‌های هوشمند

بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ اخیراً با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است، زیرا شرکت‌های دیگری مانند بلک شارک با مشکلات تجاری ازجمله زنجیره‌های سرمایه شکسته و اخراج در مقیاس بزرگ مواجه شده‌اند. درحالی‌که تصمیم لنوو برای تعطیلی تجارت گوشی‌های هوشمند گیمینگ Legion هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، گمانه‌زنی‌ها به مشکلاتی که برندهای گوشی‌های گیمینگ در بازار رقابتی فزاینده با آن مواجه هستند، اشاره دارد.

نظر شما درباره تعطیلی برند Legion لنوو در گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی