حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو با Snapdragon 7+ Gen 2 تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

چند روز پیش با هم بنچمارک اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ را دیدیم که عملکرد خیره‌کننده آن را به عنوان یک تراشه میان‌رده نشان می‌داد. در حقیقت در خیلی از موارد حتی از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هم بهتر بود. اگر منتظر دستگاهی با این تراشه هستید باید بدانید که شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو با Snapdragon 7+ Gen 2 تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ معرفی خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو

پیش از این‌که درباره تیزرهای رسمی و بخش سخت‌افزاری این گوشی صحبت کنیم، بد نیست اشاره‌ای به بخش طراحی آن داشته باشیم. جایی که برجستگی جزیره دوربین حذف شده و دوربین‌ها به صورت مستقل از قاب پشتی بیرون زده‌اند.

برای تاکید بیشتر روی طراحی دوربین‌های اصلی، یک حلقه برجسته دور آن‌ها طراحی شده که بافت خاصی هم دارد. همچنین قاب پشتی یک طرح خاص دارد شبیه به سطح یخ‌زده است.

همچنین در این پوستر دکمه تنظیم صدا و چیزی شبیه به یک اسکنر اثر انگشت اثرانگشت لبه کناری دیده می‌شود. لبه بالایی نوت ۱۲ توربو دارای میکروفون، فرستنده مادون قرمز، بلندگو و جک 3.5 میلی متری صدا است. لبه مقابل آن دارای یک بلندگو دیگر، پورت USB-C، میکروفون و یک اسلات سیم کارت است.

شایعات در مورد شیائومی Redmi Note 12 Turbo می‌گویند که ممکن است صفحه‌نمایش OLED تخت ۶.۶۷ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+ داشته باشد. در بخش نرم افزار احتمال حضور سیستم عامل اندروید ۱۳ و MIUI 14 وجود دارد. این گوشی ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد.

در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 گزارش می‌شود. بالاترین مدل دستگاه ممکن است دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 باشد.

بنچمارک اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ کوالکام را ببینید: رقیب اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

در قسمت جلویی ردمی نوت 12 توربو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. مشخصات دوربین سه گانه این دستگاه احتمالا شامل دوربین 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد.

یک گزارش دیگر ادعا می‌کند که احتمالا همین دستگاه به عنوان Poco F5 در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۱۲ توربو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)