حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی یک نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت

نوشته

12 ماه قبل | یک دیدگاه | شیائومی

تاریخ رونمایی ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی هشتم فروردین خواهد بود. فاصله زیادی تا این رویداد نداریم و Redmi تلاش می‌کند یک دستگاه میان‌رده خاص را بیشتر تبلیغ کند. طبق پوسترهای رسمی جدید، ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی یک نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت. گزینه‌ای که شاید در خرید خیلی از پرچمدارهای سال هم موجود نباشد! همچنین درباره محفظه بخار بزرگ آن نیز صحبت می‌شود.

ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی

طیق تیزر رسمی، ردمی Note 12 Turbo با یک مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این موضوع برای اولین بار در تاریخچه سری Redmi Note اتفاق می‌افتد.

از آن‌جا که برند ردمی اساسا دستگاه پرچمدار ندارد، به نظر می‌رسد که با ترکیب اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ و این میزان حافظه رم و حافظه داخلی تلاشی برای عرضه یک دستگاه عملکردمحور وجود دارد. بنچمارک‌های اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ رقابت با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را نشان می داد.

بنچمارک اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ کوالکام را ببینید: رقیب اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

 

پوستر بعدی نشان می‌دهد که Redmi Note 12 Turbo به محفظه بخار 3725 میلی متر مربعی مجهز شده است. خنک کننده محفظه بخار یک تکنیک مدیریت حرارتی است که برای انتقال گرما از یک منبع حرارتی مانند پردازنده کامپیوتر یا کارت گرافیک به یک هیت سینک استفاده می شود.

ردمی نوت ۱۲ توربو دارای شیارهای انحرافی است و تا ۳۵ درصد بهبود در اتلاف گرما نسبت به نسخه قبلی ارائه می دهد. این دستگاه اولین مدلی خواهد بود که از اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ استفاده خواهد کرد.

دیگر مشخصات ردمی نوت ۱۲ توربو چیست؟

گفته می‌شود که Redmi Note 12 Turbo دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی دارد و از اتصال 5G پشتیبانی می کند. پنل نمایشگر AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و نسبت 20:9 همراه است. این گوشی به اندروید 13 و MIUI 14 مجهز خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو دارای دوربین سه گانه شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی است.  از نظر اتصال دارای بلوتوث 5.2، وای فای و NFC در بازارهای منتخب است. این دستگاه همچنین از شارژ سیمی 67 واتی از طریق USB-C پشتیبانی می کند و در چندین رنگ از جمله مشکی در دسترس خواهد بود.

پوستر جدید ردمی نوت ۱۲ توربو به حاشیه های باریک نمایشگر این گوشی اشاره دارد

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کاربر بخواهد هزینه گزاف ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را بپردازید و یک گوشی میان‌رده بخرد؟ حتی اگر میان‌رده رو به بالا باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

یعنی 30 تا 35م کسی حاضر بده برای همچین رم و حافظه ای اونم با یه دوربین متوسط..هرچی رم و حافظه بیشتر مشکلات گوشی بیشتر اونم تو شیامویی..16 گیگ رم به چه درد میخوره وقتی با 6 گیگ راهت میشه کار کرد..256 حافظه برای خیلی از افراد جامعه زیاده چه برسه به 4 برابر …هیچ توجیهی نداره..گوشی بیشتر برای گیمرها خوبه با این پردازنده محور بودن ..دوربین بدون ois امیدوارم نباشه..طبق معمول فقط دوربین اصلی تو میان رده تا قاتل پرچمدار خوب بقیه تعطیل هستن ..سلفی 16 … ماکرو 2..اولترا واید 8..خسته نمیشه شیامویی .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)