حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۲ توربو به زودی رونمایی خواهد شد!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

با توجه به اطلاعات فاش شده، می‌دانیم که ردمی نوت ۱۲ توربو در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. با توجه به پسوند «Turbo» در نام گذاری این تلفن هوشمند انتظار داریم که یکی از بهترین پرفورمنس ها را در بین سری نوت ۱۲ داشته باشد. اکنون، آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم نشان می‌دهد که این گوشی به زودی در چین رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند با نام POCO F5 در بازار جهانی عرضه شود.

ردمی نوت ۱۲ توربو با نام POCO F5 وارد بازار های جهانی می‌شود

اطلاعات زیادی در مورد Redmi Note 12 Turbo به بیرون درز کرده است. مشخص شده که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ادعا می‌شود تا که این گوشی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون SM7475 تأمین خواهد کرد. این تراشه جانشین Snapdragon 7 Gen 1 خواهد بود؛ و احتمالا SD +7 Gen 1 یا SD 7 Gen 2 نام خواهد داشت. هنوز مشخصات کلیدی دقیق Redmi Note 12 Turbo مشخص نشده است. اما با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به زودی رونمایی شود. داده های دیتا بیس MIUI نیز این فرضیه را تایید می‌کند.

بیلد توسعه داده شده برای ردمی نوت ۱۲ توربو

ردمی نوت ۱۲ توربو با اسم رمز marble در دست توسعه قرار دارد. آخرین نسخه MIUI توسعه داده شده برای این تلفن هوشمند با بیلد MIUI V14.0.2.0.TMRCNXM شناخته می‌شود. این دستگاه به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 مجهز می‌شود. Redmi Note 12 Turbo در چین معرفی خواهد شد. اما انتظار می‌رود که در بازار های جهانی با نام POCO F5 به دست کاربران برسد. البته که پوکو اف ۵ به سرعت پس از رونمایی نوت ۱۲ توربو به فروش نخواهد رسید! و آماده سازی این تلفن هوشمند کمی طول می‌کشد. وب‌سایت Xiaomiui در آخرین گزارش خود ادعا می‌کند که POCO F5 احتمالا در اوایل ماه می معرفی خواهد شد.

ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی موفق به دریافت گواهینامه 3C شد

 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست. نظر شما درباره Redmi Note 12 Turbo چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی