حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ WWDC 2023 اپل احتمالا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان اپل همزمان و مشتاقانه منتظر کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت یا WWDC هستند. این رویداد به طور سنتی هفته دوم خرداد هر سال برگزار می شود. طبق جدیدترین شایعات، انتظار می رود تاریخ WWDC 2023 اپل ۱۵ خرداد باشد.

تاریخ WWDC 2023 اپل

شایعات مربوط به تعیین تاریخ WWDC 2023 از یک منبع عجیب به‌دست آمده است، از جزئیات برنامه پرواز!

رایان جونز توسعه‌دهنده اپلیکیشن Flighty، در توییتر تاریخ چندین پرواز را که برای ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ و به مقصد کالیفرنیا به هم پیوسته‌اند، به اشتراک گذاشت. همانطور که می‌دانید کالیفرنیا خانه دفتر مرکزی اپل و اپل پارک است.

پس از توئیت جونز، منابع سرشناس فضای توییتر نیز با این نظر همراه شدند. ShrimpApplePro، که پیروان قابل توجهی برای ارائه دقیق جزئیات محصول اپل دارد، اظهار داشت که WWDC 2023 در همان تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. SnoopyTech نیز در همین تاریخ به اشتراک گذاشت و بر برگزاری این رویداد در هفته دوم خرداد تاکید کرد.

به طور معمول، اپل تاریخ رسمی رویداد WWDC را یک ماه قبل اعلام می کند. بنابراین توسط اردیبهشت ۱۴۰۲ باید اطلاعات رسمی تاریخ برگزاری این رویداد ارائه شود.

در حالی که تمرکز اصلی WWDC بر روی نرم افزار است، این احتمال وجود دارد که رویداد امسال بتواند شامل یک معرفی سخت افزاری غافلگیر کننده باشد. این معرفی شاید هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد.

انتظار داریم اپل آپدیت iOS 17 را در WWDC 2023 و در کنار دیگر سیستم‌عامل‌های خود از جمله watchOS 10، tvOS 17 و macOS 14 عرضه کند. همانطور که گفتیم، کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۳ باید جایی باشد که اپل از پروژه هدست خود رونمایی کند. محصولی که احتمالا با سیستم عامل xrOS همراه است.

در حال حاضر فعلا همین شایعات را درباره کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۲۳ در اختیار داریم. منتظر این رویداد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)