حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر هواوی FreeBuds 5 طراحی عجیب این ایربادز را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی به‌تازگی اعلام کرده است که FreeBuds 5 در رویداد آینده این شرکت در تاریخ 23 مارس/3 فروردین و درکنار سری P60 معرفی خواهد شد. حال، تیزرهای به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط هواوی طراحی کاملاً جدید و عجیب این ایربادز را تأیید می‌کند.

تیزر هواوی FreeBuds 5

تیزرها سه ویژگی کلیدی ایربادز هواوی FreeBuds 5 را نشان می‌دهند: فرم جدید طراحی، بافت جدید و تجربه صدای جدید. این تیزر همچنین نشان می‌دهد که طراحی این ایربادز مشابه قطره آب است، درحالی‌که FreeBuds 4 شکل استوانه‌ای دارد. بااین‌حال، آخرین تغییر مستقیماً منعکس‌کننده تغییرات سخت‌افزاری و داخلی FreeBuds 5 است. این مورد ممکن است مربوط به سنسورهای جدید و عمر باتری بهتر باشد.

مدیرعامل شرکت هواوی بیان می‌کند که FreeBuds 4 دو سال پیش عرضه شد که تجربه بی‌سابقه‌ای از شنیدن محتوای صوتی را در حالت half-in-ear برای مصرف‌کنندگان به‌ارمغان آورد.

با هواوی FreeBuds 5، این شرکت به نوآوری‌های تکنولوژیکی در بخش ایربادز half-in-ear دست یافته است. این هدفون‌های بی‌سیم جدید، یک تجربه صدای جدید را به‌ارمغان می‌آورد.

هواوی FreeBuds 5

هواوی FreeBuds 5

پیش از معرفی رسمی، یک افشای بزرگ، نگاهی اولیه به FreeBuds آینده ارائه کرده است. این افشاگری یک تغییر بزرگ در ایربادز را نشان می‌دهد. از طرف دیگر، این محصول ازنظر زیبایی‌شناسی کاملاً متفاوت است.

FreeBuds 5 دارای گواهی استاندارد طلایی HWA/Hi-Res Audio Wireless است که تجربه صوتی خوبی را تضمین می‌کند. همچنین چیزهای بیشتری پیرامون آن در راه است و ما شما را در جریان همه این موارد قرار خواهیم داد. این اولین بار است که از این طراحی در ایربادزها استفاده می‌شود و مطمئناً دروازه‌های یک تجربه کاملاً جدید را برای مشتریان باز خواهد کرد.

با نگاهی به نسخه قبلی، Huawei FreeBuds 4 از یک درایور دینامیکی بزرگ با قطر 14.3 میلی‌متر استفاده می‌کند که محدوده پاسخ فرکانسی را تا 40 کیلوهرتز می‌رساند. این محصول همچنین از میکروفون‌های دوگانه برای کاهش نویز هیبریدی با عمق کاهش نویز تا 25 دسی‌بل استفاده می‌کند.

نظر شما درباره ایربادز آینده هواوی و طراحی عجیب آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی