حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds 5 را در واقعیت ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

آخر هفته گذشته بود که طراحی عجیب هواوی فری‌بادز ۵ را با هم در تیزر رسمی این شرکت دیدیم. اگر برای شما سوال است که در واقعیت این ایربادز چطور به چشم می‌آید، پاسخ‌ش را داریم. بیاید با هم ایربادز هواوی FreeBuds 5 را در واقعیت ببینیم.

ایربادز هواوی FreeBuds 5

دوست دارید همه به شما نگاه کنند؟ خاص بودن روش شماست؟! بدون شک با قرار دادن فری‌بادز ۵ حداقل چند جفت چشم به سمت شما خواهد چرخید.

در نگاه اول نمی‌شود یاد گلکسی بادز لایو سامسونگ نیفتاد که حدود ۲ سال و نیم پیش معرفی شد. با این حال نمونه سامسونگ کاملا درون گوش قرار می‌گرفت ولی نمونه هواوی یک ساقه اشکی‌طور دارد که بیرون گوش می‌ماند.

البته بد نیست یادآوری کنیم که Galaxy Buds Live طراحی “گوش-باز” یا “Open Ear” داشت که صدای بیرون را مختل نمی‌کرد و برای برخی کاربران جالب توجه بود. اینطور که پیداست، نمونه هواوی چنین مسیری را پیش نمی‌گیرد.

حداقل در این رنگ کرومی (نقره‌ای یا هر اسم دیگری) می‌توان گفت که بسیار قابل توجه بوده و کاملا براق و منعکس‌کننده نور خواهد بود.

وزن فری بادز ۵ هواوی

وزن فری بادز ۵ هواوی

با توجه به تصویر دیگری که روی ترازو از این ایربادز هواوی گرفته شده می‌توانید وزن سبک ۵.۵ گرمی آن را ببینید.

گفته می‌شود که ایربادز FreeBuds 5 دارای گواهی استاندارد طلایی HWA/Hi-Res Audio Wireless خواهد بود و تجربه صوتی خوبی را تضمین می‌کند. این اولین بار است که از این طراحی در ایربادزهای هواوی استفاده می‌شود.

برای مقایسه باید گفت که نسل قبلی این هدست یعنی هواوی FreeBuds 4، از یک درایور دینامیکی بزرگ با قطر 14.3 میلی‌متر استفاده می‌کرد که محدوده فرکانسی تا 40 کیلوهرتز را دارد. این محصول همچنین از میکروفون‌های دوگانه برای کاهش نویز هیبریدی با عمق کاهش نویز تا 25 دسی‌بل استفاده می‌کند.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای FreeBuds 5 زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)