حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه عکس های دوربین Meizu 20 Pro به‌همراه تصویر پنل جلویی این گوشی منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | میزو

برند میزو به‌طور آشکار گوشی پرچمدار آینده‌اش با نام Meizu 20 Pro را با الهام از سری گلکسی S23 سامسونگ، طراحی کرده است. تاکنون، تصاویر متعددی از پنل پشتی این گوشی هوشمند در رنگ‌بندی متنوع منتشر شده بود، اما اخیرا یک تصویر فاش‌شده جدید، طراحی پنل جلویی این دستگاه را با سوراخ نمایشگر مرکزی آن فاش می‌کند. همچنین نمونه عکس های ثبت‌شده توسط دوربین Meizu 20 Pro نیز در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

نمونه عکس های دوربین Meizu 20 Pro

پیش‌نمایش نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین Find X6 Pro از زمان انتشار آن در Weibo، با تحسین و تمجید فراوان مواجه شده است. اکنون، کمپانی میزو نیز که قرار است گوشی Meizu 20 Pro خود را در تاریخ 10 فروردین 1402 معرفی کند،‌ نمونه عکس‌های دوربین این دستگاه را نیز در همان شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

نمونه عکس های دوربین Meizu 20 Pro

نمونه عکس های دوربین Meizu 20 Pro

یکی از مدیران جیلی با استفاده از Meizu 20 Pro در طول نمایشگاه خودروهای این شرکت، شروع به انتشار نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین این گوشی هوشمند کرده است.

نمونه عکس دوربین Meizu 20 Pro

علاوه‌بر این، این عکس‌ها مجموعه‌ای از پرتره‌های خودرو و عکس‌های طبیعت را نشان می‌دهد، درحالی‌که عکس‌های دوم در برخی جزئیات ضعیف و در برخی دیگر بوکه‌های ناسازگار را داراست.

این تصاویر از دوربین‌های چهارگانه پشتی 20 پرو ممکن است بسیار دلخراش باشد، به‌خصوص که شایعه شده است که این برند پرچمدار آینده را به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با کیفیت بالا و OIS مجهز کرده است.

اخیرا خود میزو رندرهای مختلفی از Meizu 20 را منتشر کرده است، اما آنها بیشتر بر روی پنل پشتی تمرکز دارند. اما این تصویر جدید که توسط افشاگر چینی به‌اشتراک گذاشته شده است، نگاه خوبی به جلوی گوشی به ما می‌دهد. می‌توان دید که این دستگاه صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های نازک در اطراف خود دارد، بااین‌حال، منبع ادعا می‌کند که در واقعیت حاشیه نمایشگر این گوشی بسیار ضخیم‌تر خواهد بود.

طراحی پنل جلویی میزو 20 پرو

طراحی پنل جلویی میزو 20 پرو

نظر شما درباره نمونه عکس دوربین میزو 20 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی